Hoppas det har fungerat med alla mailadresserna jag har lagt upp så ni kan följa oss ;)
Lördag morgon/avresedagen:
Dagen till ära vaknade Märtha tydligen 05:15, så Pontus sover en sväng till just nu. Ellen kollar barn TV uppe i soffan, önskar att hon hade kunnat sova lite längre. Wilma, som var skittrött och svår igår kväll, sover tack och lov länge. Jag försöker muta Märtha med russin så hon inte ska hamra på tangentbordet på datorn... Får nog gå över till Mariekex snart så hon inte bajsar hela
flygresan :(
Det känns som det mesta är i ordning här hemma. Pontus fick ordning på fläkten i krypgrunden igår med, och jag fick tag i grannarna. Har nästan hunnit tvätta all tvätt och diska all disk som finns, men det är klart, det fylls ju på med nytt hela tiden...Ska försöka hinna städa lite innan vi åker sen så det är fint för alla som kommer hit och ska
bo i huset.
Taxin kommer kl. 11 och då gäller det att få in all packning, och sen åker vi. Tycker alltid att det är lite nervöst när man kommer till ARN med tusen väskor o en massa specialbagage (golfbag, bilbarnstol, barnvagn) och skall hitta vart man checkar in det på olika ställen (o man behöver köpa olika specialpåsar att packa det i), så det blir skönt när allt är inlämnat o klart. Dessutom är det mitt i Märthas sovtid så vi får väl se hur det går...
Första etappen alltså: Arlanda-Fort Lauderdale (hämta
hyrbil och en natt på hotell)-sen imorgon bitti tar vi bilen till St Petersburg, på Floridas västkust.
Hoppas ni kom iväg bra och att resan går fint. Ska bli kul att följa ert äventyr 'over there'.
Kramar Charlotta