Imorgon åker jag iväg med Tattoobåten.. från stockholm till
finland nånstans..har inte riktigt koll för en gångsskull har jag lämnat kontrollen till min man.. annars e det jag som bär biljetterna och passen..:)) Men han e med å annordnar hela båten så jag får väl hoppas att han har koll... Kommer bli superkul att komma iväg tatuering e ju ett stort intresse o en hel Silja Line full med Tattoo folk e ju inte fel. Min superbästa kompis ska med.. vaddå tänker ni men lyssna nu hon har inte varit ute o festa på 7 ÅR!!!!!!!!!!!!!!!!! 7år helt otroligt snacka om att tiden går... *smile*. Men nu ska hon iallafall med o det kommer bli party.. Har tvingat henne att packa bikini eftersom det finns bar vid bubbelpoolen o där måste vi ju bara sitta.. Hon ville inte eftersom hon e såååå blek.. jag sa att kan jag som har gått upp ca 30kg (alla dessa barn) visa mej i bikini så kan hon som har stl 36... orkar inte bry mej om vad nån annan skulle kunna tänka om mej i bikini står dominte ut så kan dom ju gå iväg... jag ska iallafall sitta o mysa med en drink.
Thjooohej.. ska försöka skriva från båten om jag får nån tid mellan drinkarna o jobb..