Hejsan!
Nu ska vi se om vi kan fa over nagon bild fran brollopet! De sa ja, det var val det viktigaste. I ovrigt var tillstallningen bade lik och olik ett brollop i
Sverige. Lite mer "maniana" eller vad det heter... Maten kandes inte viktigast pa festen, foto och filmning av allt gick fore att gasterna sag vad som hande, musiken pa festen var hiphop med salsa-stuk... Men vi hade det kul och kom i sang vid 03-tiden...
I dag har vi en stilla dag, vadret ar tillfalligt samre, sa det ar inte sa skont att vara pa stranden och vi far inte shoppa bort alla vara pengar... I morgon tar vi in pa
hotel Acapulco i Cabo Frio, den storre grannstaden med den langa stranden.
/Maria och Anders!
Nu hittade jag bilderna också! Måste bara säga: Vad vacker hon var! Vet att man alltid säger så om bruden, men ärligt talat! Lycklig man gissar jag... Nåväl Puss å hej/ Lotta!
Nu har Lotta förstått detta (tror jag)! Vad roligt det låter! Jag är så avundsjuk! Själv ska jag iväg och jobba nu (det härjar magsjuka!) Fortsätt att rapportera så att jag får fortsätta att leva genom er nu när det är lite grått här hemma!! ;)
Kram på er båda från Lotta och Nisse!