Stöd Ukraina

Cingelssons blogg

Måndag 3 Oktober 2011 - Siem Reap

Laddar baterierna efter Angkor Wat

Efter en heldag svettandes vid templen - som var överväldigande o kommer i ett eget inlägg snart - såg vi fram emot en heldag vid den underbara poolen. Men vi vaknade till ett dovt regnsmattrande som fortsatte med korta uppehåll under frukosten. Johanna o jag satte oss i lobbyn för att titta på alla bilder o återuppleva de fantastiska templen men även reflektera över vad vi sett då man inte riktigt har samma möjligheter att i lugn o ro göra det på plats med småbarn.... Killarna passade på att ta en förmiddagslur med barnen!

Medan Erik sov efter lunch passade vi andra på att hoppa ner i poolen. Jag älskar att bada i pool när det regnar & det får mig alltid att bli nostalgisk och minnas hur jag lekt, gjort kullerbyttor, stått på händer o bara njutit av otaliga poolbad som liten.

Martin o jag simmade en bit bort o hittade en kanotaktig sak som vi under mycket skratt lyckades paddla tillbaka till de andra med. Väl framme såg Martin självklart till att vi kapsejsade:-)

Sedan skulle Martin o Andreas visa vad de gick för - Johanna o jag tjöt av skratt!!

Ps. Kolla gärna in vår hemsida: http://www.benkeson.se
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet