Stöd Ukraina

Annmags blogg

Fredag 7 Mars 2008 - Hué
Resealbum: Vietnam 2008

Kamerasladden hittad :)

Hans hade den i sin rygga hela tiden... samtidigt som han fick mig att vanda upp och ned pa hela min packning...
Provade att koppla upp kameran... men det visar sig att det saknas drivrutiner till Nikon... phuuu... och att ladda ned via internet... nej tror inte det med tanke pa hasigheter pa dessa maskiner...
Vi far leta efter ett stalle dar de har kortlasare istallet...
Kanske Magnus kan faxa en kortlasare till oss ;)

Vilket som... Sitter pa hotellet och vantar pa bussen som ska ta oss till Hoi An... har gjort en tur i gamal satden i Hue idag pa formiddagen pa en cyklo... blev lurad pa priset... gjorde upp om att ta tva cyklos for 30000 dong vardera... nar vi klev av skulle de ha det dubbla... gar inte att prata med dem... helt plotsligt sa forstar de inget... men, men ar ju inga priser anda... och vi hade inte hunnit att promenera runt i gamla staden... vi blir upphamtade av bussen pa hotellet 13.30...

Fick sova ut i morse... aaah, sa ljuvligt... att inte behova vakna till en vackarklocka... regnade i morse... men nu borjar solen titta fram... det ar hopp om livet igen... hoppas att det haller i sig...

Ha de
Dela med andra:    

Kommentarer
Smillabim säger:
Hej på er där borta, ni verkar ha det bra. Nu har jag läst om er resa så man blir ju sugen. Men du Anneli, då fick du ju städat i din väska jag tyckte det var bra =) Ha det bra på er resa
Postat 2008-03-07 22:17  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Småland i Flygarehelgen
15 år sedan
Planering pågår
15 år sedan
Planering pågår
15 år sedan
Förlorat...