Stöd Ukraina

Marikas blogg

Tisdag 28 April 2009 - Thailand

Jag en "kändis"!

Så har man då fått känna på hur det är att vara kändis - eller rättare sagt igenkänd.

På vår senaste resa till Ban Phe i Thailand kom en dag en nyanländ svensk familj till vårt "lägenhetshotell". De slog sig ner en bit från oss vid poolen och när vi skulle gå därifrån var vi tvugna att passera dem. Hälsade som man gör på sina grannar och då säger människan något i stil med "-Hej Marika, jag känner igen dig från internet!

Gissa om jag blev paff! Hon var inte medlem på RG men hade googlat runt efter info om Thailand och Ban Phe och hittat mina uppgifter från RG.

Det kändes faktiskt lite tveksamt detta att bli igenkänd så här... Helt klart så når vi ut iallfall!

Ha det så gott alla kändis-kompisar!
Dela med andra:    

Kommentarer
Zapalot säger:
Hej Marika!
Heja Reseguiden! Kull!
Postat 2009-04-30 23:18  Anmäl
Mape säger:
Ja,förstår du mej nu,,,,,att vara kändis i Ban Phe med omnejd är tufft ska du veta,och mycket kul.Vi ses på träffen//kram Mape
Postat 2009-04-30 20:39  Anmäl
Kustaffe säger:
Fick du skriva autograf???
Affe
Postat 2009-04-29 21:43  Anmäl
Ingemar_e säger:
Hej Marika, va kul att man har en kändis som vän,, hehe.
Visst är det kul när man träffar folk som "tillhör" oss på rg varhelst i världen.
Postat 2009-04-29 19:50  Anmäl
Gullsing säger:
Så kan det gå, när inte haspen är på.

Jag hade nog tyckt att det var mer än kul, att bli igenkänd på det viset. Då vet jag ju, att mitt budskap nått ut.

Gilla
Postat 2009-04-29 19:18  Anmäl
Travelfun säger:
Hej Marika,

Ja, det är ju verkligen kul att andra resnärer hittar nyttig och rolig information osv, och kan få se bilder mm. Dock känner jag lite, vad ska man säga, att man inte vill lägga ut vilka bilder som helst...
Jag åkte på samma resa till Mexico som en annan tjej på Reseguiden, och vi skrev till varandra innan, och sedan sprang vi i hop i Playa Del Carmen. Det var bara roligt :-) Fast då känd eju båda igen varandra också... Det känns ju annorlunda när inte medlemmar på RG kommer fram, kan jag tänka mig iaf. Det är som Facebook. Fördelar och nackdelar. Jag har dock valt att inte ha kvar min facebook sedan 6 månader tillbaka. Var aldrig så inne på det... blev mest "medlurad" av vänner. Jag gillar RG bäst! Kul när man delar intressen :-)

Hoppas du får en trevlig Valborg!
Vi skall till Sthlm och äta på Thaiboat på lördag. Hoppas det är fint väder så man kan beställa en Chang i solen, på stranden :-)

Kramar
Postat 2009-04-29 11:21  Anmäl
Lotta08 säger:
Vilken rolig grej!=)
Trevlig Valborg!
Ska passa på att kolla dina nya bilder.Vi är på gång med ny resa i jan-10.Känns kanon!Några förslag???
//Lotta.
Postat 2009-04-29 11:01  Anmäl
Gardkarlsen säger:
hehe...ganske så kult. Det har også skjedd med meg et par ganger. Jeg ble også gjenkjent i Krabi i Thailand av en annen nordmann for noen år siden og som deg, ble jeg ganske så overrasket.
Postat 2009-04-29 06:57  Anmäl
Tuareq säger:
Hej Marika,
Vad trevligt att du blev igenkänd. Ja, nu vet du hur det är att vara berömd.....Snart börjar väl även inbjudningar ramla ner till diverse Kändis-evenemang!!! Så länge inte Paparazzi börjar belägra din bostad i Thailand, är det nog lugnt. Du får väl meddela om vi skall börja hålla utkik efter dig i Veckopressen...

Ha det så gott
Trevlig Valborg och Första Maj
Postat 2009-04-29 01:19  Anmäl
Oskaraldo säger:
Vad kul, ja man går ju in på din sida ibland och läser om Thailand.
Så det blir nog inte sista gången nån hälsar på dig.

Mvh Mikael
Postat 2009-04-29 00:38  Anmäl

Sida:12Nästa
Skriv kommentar
Arkivet