Igag vaknade jag efter en god natts sömn.Käkae frukost vid nio och kände att allt inte var okey.Rörde lite i kistan men det kan det ju göra när man utomlands. For i väg till skolan för4 de hade fått en uppsträckning efter vad som hände igår. Såg att Rektorn var riktigt skraj. Han for upp ur stolen och mötte mig i dörren. Sedan satt vi och pratade en timme om deras system osv. Detta kändes kanon. Nu gmjorde vi framsteg gällane utvecklingen av skolan. Sedan vandrade vi runt. Jag rektorn och en hel delegation. Materialet som de har på skolan är sedan 60- talet som Sverige tidigare har bistått med. Hittade gamla böcer från 67 som handlade om svetsning som Verkstadsförenomingen gjort osv. Bedrövligt skick på skolans material. Gamla svetsar sedan 67 alltså. Här har vi något att bita i.
Jo vidare. När klockan närmade sig tolv blev jag helt genomsvett och fick förklara att jag är tvungen att åka till
hotellet på grund av att jag inte mår bra. Hade ju bokat ett möte med Japanerna som är här kl 14 men det fanns inte en changs. Det var nog den längsta resan jag gjort. Väl på hotellet klev jag till och med av på fel våning så hisskillen fick ropa på mig. Sedan var det kört. Hade fått Montesumas HÄmd. Tilbringade 4 timmar på toa innan jag fick tag på organisatören så han kunde hämta meducin hos den snälla doktorn. Fick två gröna piller eller så vad det allt annat som var grönt men de smakade ingen ting. Nu 5 timmar senare är jag fortfarande raklång i sängen men det känns bättre i alla fall. Skall nog såt på benen imorgon "tror ja".
Vet inte om jag berättat det tidigare och vet inte varför jag säger det nu heler då jag inte kan äta något men det finns 5 (fem) restauranger på hotellet. Kinesisk, Pakistansk, Thailändsk, Italiensk och en til jag inte kommer ihåg. Jo, det finns en galleria med fullt av affärerom det är så man behöver handla något.