Stöd Ukraina

Candys blogg

Fredag 13 Februari 2009

Influensan kom som ett brev på posten. Katastrof om den hade kommit som B-post....

I förrgår kväll small det till. pang.... feber, huvudvärk och ont i hela kroppen. Ojojoj jag skall ju resa snart. Och hade det satt in några dagar senare hade det inte varit så kul. Jag skall ju faktiskt åka till Gran Canaria på torsdag. 2 av barnen är febriga, hostar som bara den. Det är bara jag som skall åka, men det känns ju inget vidare om jag lämnar familjen sjuk hemma.

Dåliga samvetet hade jag så det räckte långt av för ett år sedan när jag var i Thailand 2 veckor och min man bröt foten och låg på sjukhuset.

Dom som känner oss säger bara typisk familjen xxxxx. Alltid skall det vara något med dom. Missar dom inte flyget så bryter dom armar och ben. Sant nog, men det hade varit kul med en odramatisk resa som en vanlig svensson någon gång... (fast jag är norsk så jag kan aldrig bli en svensson....)

Får väl hoppas att allla blir friska så jag kan åka med gott samvete, som tur är det ingen MC tävlingar för min man under tiden jag är på semester.

Kanske börja packa i morgon så är det klart:-)

Trevlig helg till er alla.
Dela med andra:    

Kommentarer
Elvis_ säger:
Hej! har haft problem att besöka din sida,nu är jag här och jag hoppas du har haft det bra på Gran Canaria.Antar att du har eller är där nu.
Kram på dig.
Postat 2009-03-02 13:25  Anmäl
Pia1964 säger:
Oj oj oj! Ligger även själv i influensa sportlovet till ära, men jag ska inte ut och resa. Hade bara lovat Ella att vi skulle hålla till i slalombacken, men den aktiviteten får vänta. Hoppas du har en riktigt skön resa! Kram, Pia.
Postat 2009-02-16 14:19  Anmäl
Mape säger:
opps,nä inte nu igen!!!! Det reder ut sej ska du se,du har några dagar på dej,kommit från Kims nu,vi har haft Barbeque med musik och underhållning,nyhet hos han,de hälsar alla,till er.Krya på dej,trevlig resa// Mabel
Postat 2009-02-14 17:51  Anmäl
Zenita säger:
Hejsan
Ha en bra ALLA HJÄRTANS DAG. Jag är hundvakt åt min dotters rottweiler, upptäckte just att hon "norpat" en tovad boll vilken var i bitar.
Vart skall du på Gran Canaria? Skulle gärna ha tagit mig en kompistripp, jag älskar Gran Canaria, har varit i Las Palmas på Colon Playa och Playa del Cura samt Puerto Rico, varje gång har jag varit ensam och det är ganska skönt,men visst vore det roligt att ha nån att dela dagarna med
Ha det så gott och försök koppla av fast de är sjuka, du kan ju ändå ingenting gör åt det, men jag förstår att det dåliga samvetet alltid skall vara med.Slappa så gott det går, säkert blir det bra.
Kram från din vän Lena/
Postat 2009-02-14 09:28  Anmäl
Gisela0314 säger:
Du skriver så mysigt. Tro mig! Ingenting går på räls i någon barnfamilj. Det handlar bara om att gilla läget och se glad ut. Det tycks du kunna! Trevlig resa! Gisela
Postat 2009-02-14 08:38  Anmäl
Gullsing säger:
Tack Candy för din blogg. Jag hoppas verkligen att katastroferna ska utebli den här gången. Trevlig Alla Hjärtans dag också till dig och din familj.

Gilla
Postat 2009-02-13 23:45  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet