Stöd Ukraina

Herros blogg

Torsdag 29 Mars 2007

Hett i Goa

Hej på er!
Vi är kvar i Goa, Arambol men drar iväg till Palolem i södra Goa imorgon bitti. Skall vara bästa stranden i Goa, vi får väl se. Det som även är bättre är hotellen och för tillfället måste jag som erfaren Indienresenär krypa till korset och erkänna att jag längtar till AC, roomservice och pool. (Minst två av tre iaf). Viss skillnad att resa med barn och jag har varit lite halvkass i magen sista kvällarna. Vi har dessutom beställt flygbiljetter tilbaka till Mumbai! Well, enough with the excuses.
Agnes och Tess trivs bra, Tess har fått auyrvedisk massage idag och Agnes har klippt sig och badat en massa som vanligt. Hon har lite hemlängtan och pratar om farmor och fastrarna som ska komma på påskmiddag när hon kommer hem. Var på marknad igår och Tess kom in i en shoppingfrenzy och har plikttroget sponsrat den Indiska ekonomin, mycket stenstatyer...

Ses och ha de gott!
Kram Daniel
Dela med andra:    

Kommentarer
Esiol säger:
Hej på er! Har Agnes klippt sig? Vilken upplevelse. Låter som ni har kanonskoj, vi längtar efter dig också Agnes, vi ses på påskmiddagen! Hemma är allt bara fint, Jennie har blivit sjuk men repar sig nog snart. Trist att du blivit dålig i magen, hoppas att det blir bättre. Bra jobbat med shoppingen Therese, måste kännas skönt när man kan skylla konsumtion på välgörenhet!:) Ha det fint familjen så hörs vi snart igen! Bamsekram/Louise
Postat 2007-03-29 21:03  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Flygplatsväntan...
17 år sedan
Chartersemester...
17 år sedan
Hett i Goa
17 år sedan
Nere i goa