Stöd Ukraina

Reslustas blogg

Torsdag 25 Juni 2009

Hemma igen..

efter en bra vecka i Cypern så är man hemma igen..men vädret är ju så härligt här hemma nu så längtan bort igen... finns ej där.. möjligt efter mer ledighet.
Veckan på Cypern kan samman fattas så här..
härligt väder... ja det va över 30 grader natt som dag...
fina stränder å vatten ( hamnade i Agia Napa Grek bay )
jätte god mat... mmm halluomi ost, feta ost, oliver, moussaka, tzatsiki ja sååå mycke gott
mycke valmöjligheter på rstauranger och barer...
Det minder bra va att... jag insåg att jag är gammal..... lägger mer å mer vikt om att maten skall vara god.. än om pubarna är öppna till morgonen.....för det uppskattades av ungdomarna de gick inte ut förrän närmare 24. då jag gärna ville lägga mig.. det gjorde att det va mycket livat på hotellet fram emot morron kvisten...
Eftersom vi bokade sistaminuten ospec.. så kan man inte klaga..
hotellet vi hamna de på va väl ok..knappt.. sen skulle de ha tillägg för aircon 6 euro/dag kylskåp 4 saftybox 2 per dag... mycket tillägg på en faktiskt inte så billig sista minuten (bokade bara 1 dygn före)...
men men vi fick en bra vecka...
ha de gott allesammans
njut av vårt fina sommar väder
kram
Dela med andra:    

Kommentarer
Isaksson säger:
Ja välkommen till regnet i Falkenberg! Jag har idag varit på Yoga vid Hansagårds Camping, skulle varit ute i det fria men det var liksom inte möjligt idag. Som en dränkt katt efter cykeltur hem! Så hoppas på bättre väder. Vi åker till Cypern 5 oktober så jag får väl lugna mig annars!
Postat 2009-07-23 13:23  Anmäl
Mape säger:
Välkomna hem,skönt ni haft det gött.Nu är det att vänta till nästa resa!!!
Postat 2009-06-26 08:54  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Tbx igen...
14 år sedan
JIPPI!!!!! e såå lycklig :)
15 år sedan
söndag...
15 år sedan
en vecka efter...