Är nu hemma igen efter två veckor på
Mallorca.Vi hade det bra,om vi bortser från buslivet på
hotellet på nätterna.Har aldrig varit med om att människor kunde bete sig som dessa engelsmänn gjorde.
Gapa och skrek på nätterna sprang om kring i korridorerna bankade på dörrar,slängde ut saker från balkongen.
Hur mycket vi och andra på hotellet klagade över buslivet på natten kunde personalen inte tygla dessa stökiga ungdomar.
Natt sömnen blev totalt misslyckad,fick sova skapligt bra 6 nätter av 14.Dagarna var däremot helt fantastiska,mycket sol och bad.Härliga upplevelser med
hyr bil i bergen.Vi besökte Aqualand,hur kul som helst.
Många långa promenader med kameran i högsta hugg,maken har aldrig gått så mycket som nu.
Jag och min fibromyalgi har aldrig mått bättre.
Vill med detta inlägg tacka Candy som hittade hotellet, som förövrigt var helt fantastiskt, och otroligt billigt med halvpension.
Skapligt bra mat,mycket att välja på.Smakade lite lite,som av hjälptes med salt och peppar.Frukosten var fantastisk.
På hotellet ordnades underhållning varje kväll,för vuxna och för barn.Bra personal,hjälp samma.
Barnklubb fanns, internationell,många barn familjer bodde här.Hotellet kan jämföras med Blue Star som Fritidsresor har.
Det var blandad åldersgrupp,men det var stökiga ungdomar som förstörde stämningen på natten.
Jag säger ingenting om ungdomarna som kom hem kl 04:00 och gick och la sig,det var de andra som förde rövare från kl.01:00 till kl 06:00.
Ibland var jag så trött att jag hade lust att ta den ena och slå med de andra.
Vill också tacka Glenn på Mallorcaresor.se,en lättsam och trevlig kille,som bokade resan åt oss.
Är det endå någon som inte blir avskräckt från att bo på hotellet,så hjälper Glenn er att
boka hotell Don Juan som ligger i det liv fulla
Magaluf, barlivet hördes inte till hotellet,som låg endast 10 minuters gång väg från vattenparkerna och 3-5 minuters väg till havet.Beror lite på hur fort du går :-)
Hotellet ligger bra till i den lugnare delen av Magaluf som endå inte saknar barer, restauranger och affärer.
Om jag kommer att återvända till Mallorca.JA... om jag kommer att bo på hotell Don Juan igen,kan inte svara på det i nu läget,beror på säsong.Vår och höst är det säkert alla tiders att bo där.Vi bodde på hotellet mellan den 26/6- 10/7.
Tack Glenn och Tack Candy för att ni hjälpte oss med en fantastisk vistelse på Mallorca.Jag längtar redan tillbaka.