Stöd Ukraina

Elvis_s blogg

Onsdag 30 Januari 2008

Har en resa på G.

Glenn på reseguiden tog kontakt med mig och genom honom har vi bokat en Mallorca resa.Det ska bli spännande att åka reguljär!!! heter det så!?
Vi köpte flyg biljetter via Fritidsresor,dom hade bästa priset på direkt flyg till Mallorca.Hotell och taxi från flygplatsen bokade vi genom Glenn.
Vi kommer att bo i det party glada Magaluf,resan bär av den 26 Juni.Mitt under sommarlovet Jipiiiiii....
Riktigt så glad är jag inte över det,men vad gör man inte för sina barn,vatten parken Aqualand ligger ändast 700 m från hotellet.
Jag har varit / bott i Magaluf på det glada 80 talet,så jag vet att där är det livat utan des like.
Hotellet kan vara bombaderat av party sugna ungdomar.Inget fel på glada ungdomar,kanske man inte får en blund i ögonen på 14 dagar.
Jag längtar i allafall,har inte varit på resande fot sedan julen 2005,då vi var till Phuket.
Till något annat,här började det snöa i natt,jobbar natt nu så när jag slog upp mina ögon för en stund sedan då är hela världen vit,känns det som i allafall.Allt är vitt vitt vitt...
Varför nu...när jag vill ha VÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR!!!!!
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Längesedan...
14 år sedan
Hej alla resglada..
15 år sedan
Det såg hopplöst ut...
15 år sedan
I denna stund...