Stöd Ukraina

Dufa01-S blogg

Torsdag 20 September 2007

Hästar och hästar och hästar!

Hej Frida!
Vi har det super. Rider som tokar och allt är bara helt fantastiskt. Vi är kvar på Hof och rider med Helgi som är guiden som visat oss runt skött alla ridäventyr. Jag och Susanne har haft honom som privatguide nu i 2 dagar sedan dom andra åkt hem. Helt fantastiskt! Idag har vi vallat hem ett gäng hästar som vi lånat under ridturerna till sina hem runt om i området. I morgon skall vi åka vidare mot Egilsstadir på östra Island. Vet ej om jag kommer åt något mer internet. Flyget går hem på söndag morgon och vi räknar med att komma hem söndag kväll/natt.

Hoppas allt bra med er. Jag har inte hört något från Loa vilket käns trist och lite oroligt. Hur är det med henne? HOppas allt bra med dig och Mats och all packning inför er resa.

Kramar i massor
Mamma
Dela med andra:    

Kommentarer
Friddelin säger:
Allt är bra med Loa, hon har varit här en dag denna vecka annars har hon hållt till hos pappa. Hon tycker att det är lite kul att ta vara på sig själv och jag fick inte stiga upp och göra frukost med henne, det ville hon bevisa för sig att hon kunde göra själv. Klockan ringde kl 6 och hon klev upp, alldeles själv (tjuvtittade till henne så att hon kom iväg i tid).

Kul att höra att ni har det bra!

Jag håller på att trimma Kiwi, 6 timmar igår och så ska jag dit så fort jag har skrivit detta färdigt. Blir en bra slant att tjäna :P Eva frågade vad jag ville ha och jag tycker alltid att det där är så svårt. Hon sa att det minst skulle bli 1000 kr iaf, vilket jag tyckte var alldeles för mycket och föreslog att hon skulle betala när jag var färdig för att se hur lång tid det skulle ta. Nä, sa hon och satte över 1200kr!! Känns som att hon betalat för mycket, med å andra sidan så behöver jag verkligen pengarna och jag kommer säkert ha lagt ned 11-12 timmar innan det är slut...

Även om det har varit lite skönt att vara ensam hemma så saknar vi dig lite grann och ser framemot att du kommer hem :)

Vi kommer att åka den 26:e (onsdag) härifrån till stockholm, förhoppningsvis med lastbil. Sen lyfter planet kl 17.30 på torsdag, så det är bara en vecka kvar tills vi sitter på planet... Lite nervöst och spännande på en gång!

Kramar / Frida
Postat 2007-09-20 09:42  Anmäl

Skriv kommentar
Visa alla

Senaste inläggen

Södra Island
17 år sedan
Rundresa Island
17 år sedan
Hästar och hästar och hästar!
17 år sedan
Islandsresa - hästinsamling!
17 år sedan