Stöd Ukraina

Sofiegrahnats blogg

Torsdag 1 Januari 2009 - Koh Lanta

Gott Nytt År Vänner....

Jag vet att jag borde skriva massor idag om allt jag fått vara med om de senaste dagarna men det är så inni bänkens varmt här uppe på loftet och jag bara måste gå ner o ta mig en dusch innan jag ska lägga mig....o klockan är 23.43....det är sent för att vara mig här i Thailand.
Det är konsert utanför huset ....känns det som! Vilket liv det är och har varit ända sedan i förmiddags. Har aldrig varit med om en så lång reptid som detta idag...undrar just om de spelat ihop överhuvudtaget innan?!
Mackan har iallafall somnat här uppe nu så det var väl bra john blund gung i låtarna antar jag.

Jag lovar att jag ska skriva mer snart igen....men nu är jag trött o utan fantasi.....

God natt o sov så gott...hoppas Ert Nyår var fantastiskt!
Vi hade en urmysig dag/kväll igår med underbara vänner........

Kram o natti!
Dela med andra:    

Kommentarer
Lenaniclas säger:
Halloj! Gott Nytt år på er. Här är allt bara bra med oss, det är riktigt kallt här hemma men det är skönt. Niclas och Linus har åkt skridskor på Åsasjön idag, massor med folk. Nu tittar vi på JVM i hockey, Sverige spelar semifinal. Ha det gott och hälsa hela familjen! Vi saknar er! Många kramar från Lena
Postat 2009-01-03 21:56  Anmäl
Ellinor säger:
Gott Nytt år! Hoppas 2009 blir ett kanonår, njut av tiden ni har kvar på Koh Lanta!
Postat 2009-01-02 10:24  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet