Stöd Ukraina

Sofiegrahnats blogg

Gott Nytt År till Er alla! Nu är det lite närmre avresan

Å lillskiten där uppe skriker i högan sky ska Ni veta....kl 23, det är väl då man ska sova som bäst när man är 15 månader??
Dålig i magen skulle jag tippa på, tror svärmor & svärfar fick byta blöja 4 gånger på 4 timmar tidigare idag, inte så populärt skulle jag tro! Det blir till att köpa ett nytt paket blöjor imorgon helt enkelt, inte helt smidigt att åka den flygrutten utan att ha tillräckligt med blöjor om ifall att det skiter sig helt enkelt :)
Alla 4 väskor är packade och också överviktiga i ordets rätta bemärkelse. INGET får lämna dessa väskor, om jag fick bestämma, men så blir det nog inte nu. Något måste ur helt enkelt och det får bli en utmaning imorgon. Pappas födelsedagspresent är ju inget alternativ, Felix skolböcker är ju heller inte så bra att lämna hemma (om han fick bestämma så är det jippey), mina skor.....nej, där går gränsen. Jag har begränsat mig till ett enda par högklackade...det finns ju några vägar på Koh Lanta som har asfalt och där ska jag gå (någon gång iaf).
Klänningar...det är så svårt för man kan liksom aldrig ha för många av dem å bikinisar, jag vet, man kan köpa nya där men tänk OM...det inte finns någon som passar eller är snygg då? Då blir det inte så kul!
Jag har ju faktiskt ett ganska hett temperament, lejon som jag är och det vill man kanske helst inte få fram oftare än nödvändigt. Jag har faktiskt inte ens lagt ner min necessär ännu...å innehållet i den vågar jag inte ens nämna här, inte för att det är snuskigt eller så men jag skulle nog tro att många kanske tycker det ligger en o annan onödig pryl där i. Vi ska ju faktiskt till Thailand och där behöver man inte mer än typ en bikini och en strandklänning enligt väääldigt många, men jag är väl den där som har med mig allt det där onödiga (enl många) och tycker att det är kul att ha åtminstone 10 ombyten på 9 veckor....det är väl inte så mkt? Å kanske ligger det någon plattång och locktång nerpackat också...men jag lovar att det kommer någon som vill låna när vi väl är där. LOVAR!
Nu är det dags för sängen känner jag!
Kraaaam
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet