Stöd Ukraina

Moniqes blogg

Söndag 4 Maj 2008 - Varberg

Fortfarande Sverige

Jaha, nu är resan som sagt i stort klar. Vietnam ordnar min vietnamesiska vännina. En annan vietnamesisk väninna säger att det är billigast att ta sig runt på utflykter med Torurist Agency. Och jag har kollat, hon har förmodligen rätt. Det är billigare på det sättet. Annars hade jag tänkt hyra bil. Har ju ett gammalt vietnamesiskt körkort. Fast vet inte hur länge de är giltiga.

Men men, tiden dit fram till avresan känns lång och jag väntar. Fast å andra sidan har vi ju bröllopet att planera innan. Och det är nästan om inte svårare att planera än resan. Tänk bara på bordsplaceringen. "ler" Men vilken härlig och spännande tid vi har framför oss!
Dela med andra:    

Kommentarer
Bas_ta säger:
Lycka till med bröllopsbestyren! Vilken härlig grej! Om du har mer tips att ge angående Vietnamn så får du gärna ge mig det. Jag är sugen på att åka dit och har funderingar på att sticka i nov -dec eventuellt. Varför skulle det vara billigare att boka utflykter genom en Agency?
Trodde att man fick bättre priser på plats både då det gäller hotell mm. Men som sagt fler tips emottages gärna!
Hälsningar Bas_ta
Postat 2008-05-22 09:16  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet