Stöd Ukraina

Uggels blogg

Söndag 14 Maj 2006 - Sverige

Flytten till Spanien

Har haft det allmänt tråkigt och är frustrerad över att ingenting fungerar längre i det här landet. Att allt ska vara så himla byråkratiskt och att jag upplever att allt överhuvudtaget är TRÅKIGT. Längtar efter att bara ta bilen och sticka från Sverige.
Vi har pratat om det hur länge som men det har liksom inte blivit av. Nu är vi på hugget. Vi har bestämt oss för att köra ner till Spanien och känna oss för över några månader och går allt som planerat så stannar vi.
Dela med andra:    

Kommentarer
Tinalucia säger:
Lycka till med flytten och valkommen till Spanien! Jag har bott ungefar 5 ar i Spanien, men pa Tenerife. Fore det pendlade jag i 5 ar mellan Finland och Tenerife, for vi hade ett eget foretag i Finland. Nu bor jag helt och hallet har i Puerto de la Cruz och angrar inte att jag flyttade hit. Livsstilen ar en helt annan. Du och barnen kommer sakert att trivas. Det blir intressant att hora hur allt "klaffar" for dej!
Postat 2006-05-28 22:36  Anmäl
Crista säger:
Känner precis som du, men är lite feg tyvärr. Sitter här med hus, barn i skolåldern ännu och ett fast jobb. Har funderingar på att köpa en liten lägenhet till att börja med och pendla till några gånger om året. Du är egenföretagare då kanske det är lättare att ta med sig jobbet. Vart ska ni åka och varför dit i såfall. Tycker du gör helt rätt, vill gärna höra vidare hur det går för er. : ) Lycka till Crista
Postat 2006-05-14 15:52  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Planeringsstadiet
18 år sedan
Flytten till Spanien
18 år sedan