Stöd Ukraina

Daniel_petterssons blogg

Onsdag 10 Juli 2019 - Maldiverna

FarvÀl Maldiverna och tack www.adventure.se !

Maldiverna och en fantastisk gruppresa! đŸïžâ€ïž Efter en vecka tillsammans med 22 andra hĂ€rliga mĂ€nniskor tog jag avsked idag. Medan de andra fortfarande har en vecka kvar i paradiset.

Jag var lite nervös för hur det skulle gĂ„ att resa med sĂ„ mĂ„nga andra till att börja med, men jag kan bara sĂ€ga att det har vart magiskt👍

Allt ifrÄn vÄr skandinaviska guide, till dykinstruktörerna, till vÄr kock och de andra unga resenÀrer som jag delat alla upplevelser med.

BĂ€sta upplevelsen? Trots att vi bĂ„de dykt, snorklat, Ă€tit middag hos en lokalfamilj, nattfiske, vart pĂ„ lyxresort m.mm sĂ„ Ă€r den bĂ€sta upplevelsen helt klart alla sena kvĂ€llar tillsammans med reskamraterna. SammanhĂ„llning nĂ€r det Ă€r som starkast!đŸ’Ș Tack för alla nya minnen jag fĂ„tt uppleva med er đŸ™‚â€ïž

Om ni vill pröva pÄ en gruppresa, sÄ kan ni kolla mer hÀr: https://www.adventure.se/resm%C3%A5l/?s=3887

Mvh Daniel Pettersson
#adventure.se #maldiverna #maldives #dhiffushi #gruppresorförunga #backpacking #backpacka #letstraveltheworld
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet