Stöd Ukraina

Candys blogg

Söndag 5 Augusti 2007

Faiken, nu glömde jag spara...

mitt inlägg på bloggen. Såg jag fick ett meddelande under tiden jag skrev, och den kvinnliga nyfikenheten tog överhand, Kul att du hälsar på Mape...:-) Börjar om igen då. Höjde Foppaskorna till skyarna. Dom är fula som stryk, och jag köpte kopier för 30:- i Thailand. Dom har räddat mig denna blöta sommar från att förstöra alla skor och sandaler. Var i Skåne förra veckan 3 dgr och det var lovat sol o värme. Men det där blöta som ni vet kom i stora mängder från ovan. Och hurra nu skiner solen. Jättetrevligt. Jag kanske skall äta min lunch utomhus i morgon!!! Ja, jag skall börja jobba i morgon, ja jag är bitter, och ja jag är lite sur oxå måste jag medge. Bikinin har jag inte slitit ut denna sommaren. Men åt andra sidan får man glädja sig åt dom positiva sidorna. Såg i tidningen att drunkningsolyckerna hade minskat kraftigt. Och det är ju otroligt positivt. Statistiken över antal hudcancerfall pga överdreven solning bör ju vara minimerat i år. Positivt! Har inte behövt tjata på ungarna om att vattna ute, positivt! Handeln har höjt sin försäljning enormt denna sommar, positivt! Ja, så det är ju som med allt annat här i världen alla är aldrig nöjda samtidigt. Så är det bara. Har börjat spana på lite resor. Jul i Nord Norge (fast utan att missa flyget denna gång...) varm resa under hösten el efter jul. Får studera läget lite. Var i Marmaris med twinsen i juni och mötte en underbar familj från Vansbro. Dom har varit och hälsat på oss i helgen och det var längre sen jag skrattade så mycket. Så nu får vi sticka uppåt och hälsa på dom, åka lite scooter och skidor. Kul! Ha nu en nice söndag kväll så skall jag gå och förbereda mig på morgondagens arbete!
Dela med andra:    

Kommentarer
Gullsing säger:
Hej Candy

Jag har också varit nyfiken i en strut för tidigt. Men jag har ett tips. När du håller på och skriver en blogg eller kommentar, passa på och markera och kopiera det du redan har skrivit, om du är för nyfiken. När du sen har läst ditt meddelande, kan du gå tillbaka där du var och kopiera tillbaka med Ctrl+V, så har du det du skrev tidigare omigen.

Hälsningar Gullsing
Postat 2007-08-05 23:38  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet