Stöd Ukraina

Brigittas blogg

Söndag 25 Februari 2007

En ny människa

Har varit på Piirita Topspa utanför Tallinn. Vilken helg! Flög dit på mina Eurobonuspoäng, så resan gick på 247:-. Fick ett trevligt rum, visserligen var hela byggnaden uppförd 1982, så det var öst och betong över det hela, men ändå trevligt. Maten helt ok, estnisk husmanskost. Stor bassäng som påminner om ett svenskt badhus, ingen mysfaktor. Men vilka behandlingar!! Toppenbra, utbildade terapeuter och underbara behandlingar till billiga priser. Vi frossade i behandlingar: saltkammare, vaxning av haka och överläpp, fuktgivande ansiktsbehandling, pedikyr, helkroppsbehandling med skrubb, massage, parafinbehandling och ackupress. Allt detta för 1500:- Gissa om det kom hem två pigga tjejer, som fortfarande mår såååå bra efter den helgen.
Dela med andra:    

Kommentarer
Nicoled säger:
Hej Brigitta,
Tack för din hälsning. Nu är det bara 2 veckor kvar för min mans strål-och cellgiftsbehandling och han mår ganska bra. När han återhämtat sig tänkte jag åka på Spa någonstanns och när jag läser om din helg i Piirita topspa så låter det ju toppenbra. Hur bokade du?
Hälsningar
Nicole
Postat 2007-03-12 10:54  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet