Stöd Ukraina

Mathilda86s blogg

Lördag 2 Januari 2010 - Arusha

En favorit i repris...helvetes javla kna...

Jaha, och sa sitter man har med knastrul igen, jo det ar sant. Aven denna gang pa nyarsafton, ca 23.40, precis innan tolvslaget. Mitt 2009 slutade pa rygg i en dros av kuddar vid poolen i tarar..

Alla var uppkladda for fest och dansen var i full gang. Jag gick och satte pa Gabbes basta skiva fran Sydamerika som vi diggat i bussen dagen innan. Sjalvklart sa kunde jag ju inte sitta still nar dem latinamerikanska rytmerna satte igang! Jag i princip studsade upp och borjade dansa med mina medresenarer, och sen hande det... Jag kande hur knaskalen akte ur led och sen foll pa plats igen. Det gjorde fantastiskt ont och jag foll till marken. Man sag ju inge dum ut nar man plotsligt lag pa marken bland alla som dansade....

Jag blev lindad och fick nagra smartstillande tabletter, dem var riktigt bra, annars hade jag fan inte klarat mig natten ut. Jag blev sittandes pa ett trappsteg hela natten och fick se hur nyarsfesten fortsatte utan mig (jag som hade planerat att dansa mig svettig!) Som tur var sa fanns det nagra vanliga sjalar som forbarmade sig over stackars invalido sa jag hade trevligt sallskap hela kvallen.

Nu studsar jag alltsa runt pa kryckor, men jag forsoker att slippa dem sa mycket jag kan. Men det varsta maste ju nastan vara fornedringen att man fan nastan inte ens kan ta pa sig trosor utan att be om hjalp..suck!

Imorgon drar vi vidare mot den kenyanska gransen och det ar inte langt kvar tills jag ska ansluta till nasta grupp, far se vad det ar for manniskor.

Just det!!! Jag har glommt att beratta. Jag gjorde en hennatatuering pa Zanzibar. Det star..

"JAGA MIG!" i svanken, haha!!!!!!! Sa javla roligt. Speciellt nar man ska satta upp taket och man kryper runt pa alla fyra bland myggnaten under presseningen.

tills nasta gang. Stora kramar fran er INVALIDO!
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet