Stöd Ukraina

Heelums blogg

Torsdag 18 Maj 2006 - Sverige

Drömmer...

Sitter här i soffan hemma i Umeå och drömmer om vad som kanske komma skall...tänk...först exjobb i 16v i Brisbane och sen resa runt i Australien, Nya Zeeland m.m. Kan det bli bättre?!?! Skulle vara så spännande att få åka iväg!!

Har haft en lång dag på labbet idag. Sista labbdagen på kursen och jag fick fram spik-rena kristaller som slutmolekyl på beställningssyntesen! Så himla kul att ha presterat bra! Blev så glad! Och Erik som ska använda dem för vidare forskning blev inte mindre glad direkt! =)

Så nu känner jag mig lagom slut i knoppen och då är det lätt att drömma sig bort...till Australien till exempel ;)
Dela med andra:    

Kommentarer
Linda12345 säger:
Hej! Jag jobbar pa ett marknadsundersoknings-foretag som soker er som planerar/funderar pa att resa till Australien. Undersokningen sker under ett 1.5 h mote pa kvallen i Stockholm 14, 15 eller 16:e augusti och vi betalar 460 kronor for din medverkan. Om du eller nagon du kanner ar intresserad, kontakta mig med ditt nummer pa e-mail: l_clausson@hotmail.com sa kontaktar jag dig snarast! MVH, Linda
Postat 2006-08-07 14:59  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Hemma efter 7 månader på luffen
17 år sedan
We're going to Australia!!
18 år sedan
Drömmer...
18 år sedan