Stöd Ukraina

Sofiegrahnats blogg

Det är som gröt i huvudet.......

Jaaaa, det är precis så det känns just nu. Det finns sååååå mkt att göra men det är så svårt att få ihop det liksom. Det surrar en massa olika måsten och jag kan liksom inte greppa dem och få klart något.
Idag måste det bli andra bullar helt enkelt.
Har än så länge hunnit skjutsa Max till deras julavslutning, hem o ätit frukost, skjutsat stora killen på deras julavslutning (å fått höra att de ska umgås med tjejer efter skolan idag....mohahahaha...undrar om man får vara med:)?) och nu sitter jag här o skriver lite innan det är dags att hämta hem Felix o vilka mer det nu blir.
Undrar just om alla julklappar är klara än....har ingen koll just nu.
Jag är ju världens planeringsmänniska, men det skiter sig rejält nu. Kontrollbehovet får sig en rejäl känga kan jag lova och det innebär nog att jag också blir en tjurig jäkel som inte är allt för lätt att leva med. Oj, oj,oj....SKÄRPNING!
Å sen har vi ju Nyår, den ska vi fira här hemma....men där är nog allt redan klart o inplanerat, tror jag????

Mailade igår med härliga Agneta på Koh Lanta, vi måste ju fixa bil och jag är nog som sagt ganska krånglig för jag ger dem såååå mkt att stå i med bara oss. Stackarna, först ficar de en bil och sedan vill vi kanske ha en annan och dessutom så ska jag förhandla hela tiden. Jobbig jäkel som jag sa. Förlåt Agneta..om du eller någon av dina vänner läser detta. När jag kommer ner så ska jag släppa allt det där och bara vara en snäll och mkt mindre krånglig Sofie.

Nu tror jag minsann jag fått ur mig det mesta så nästa gång jag skriver här så ska jag nog vara på bättre humör och kommit en bit på vägen.

Många kramar till Er alla!
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet