Stöd Ukraina

Sofiegrahnats blogg

Söndag 19 December 2010 - Jönköping

Det är skillnad mellan 2 och 3 barn

Hej Hopp!

Tiden bara springer ju iväg och inför denna resan har jag verkligen inte hunnit planera som jag normalt sett brukar vara en fena på. Bara 16 dagar kvar tills vi satt fötterna på dansk mark för vidare avfärd mot härliga Thailand :)

Nej, det är helt enkelt skillnade på att ha 2 barn och 3 barn, det måste det vara. Jag får inget gjort längre....eller jo, kanske lite men inte alls i samma utsträckning som innan 3:an kom.
Jag får liksom inte ihop livet riktigt. Just nu sitter jag tex här o ska skriva men tankarna är någon helt annan stans....vart är mina bikinisar??? Jag har gått o funderat på dessa bikinisar väldigt länge men får inte tummen ur o leta upp dem för det kommer ju alltid något ivägen som gör att jag glömmer bort det.
Vi är ju 5 som ska åka denna gången och Emil som nu är 14 månader behöver ju lite av varje med sig. Våra barn har ju fått allergier och eksem hela högen så det är en gedigen lista på en massa måsten som måste med till bara dem. Min lista får bli den sista att göras, det blir den alltid. Borde kanske ändra det där o göra min först för en gång skull? Då blir jag nog lite mer lugn.
Nu står Emil här o skriker o jag kan inte alls koncentrera mig så jag tror jag säger hej för denna gången o återkommer kanske snabbare än Ni tror, vem vet? Eller ska jag leta upp de där bikinisarna istället kanske?
Först ska skrutten i säng iaf.

Tjing så länge//Sofie
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet