Onsdag 12 November 2008 - Jönköping
Återträff m gamla goa kollegor från Radio Match
Vi är ju ett gäng från Matchtiden som fortfarande försöker få till en date då o då. De ä svårare än man kanske tror....men idag skulle vi i alla fall bli 5. Efter 20 minuters väntan m Linda så började vi ringa runt o fråga vart alla andra var....å ALLA andra trodde vi skulle träffas imorgon - inte idag! Så kan det bli när man har lite mycket att stå i.
Jag o Linda hade iallafall jättetrevligt och efter 3 glas vin var det dags att åka hem. Min snälla svärfar hämtade mig...fatta vad snällt?! Nu sitter jag här efter att ha kikat på Grays o känner mig inte alls trött. Min 1:a semesterdag....o redan utvilad. Eller?
Nu måste jag strukturera upp mitt liv så jag kan börja packa för familjen, är rädd för att jag faktiskt får packa för hela högen, mer eller minde iallafall.
Jag känner mig just nu inte alls redo för att åka bort så här länge.......
Man kanske inte kan förbereda sig tillräckligt hur mkt tid man än har, vad vet jag. det ä min första riktigt långa resa.
Ok, jag drog till Florida m hopp om 6 månader där....jag fixade 6 veckor, men det är min längsta resa o då jobbade jag ju ändå under tider!
Nej, Aupair var inte alls min grej...jag gillade egentligen inte ens barn då.....känns ju helt konstigt nu med tanke påatt jag har 2 fina killar själv nu som jag älskar massor.
men det är nog så det är...man behöver inte älska andras barn för älska sina egna!
Nu ska jag gå ut o planera lite med min man!
Kram och God natt!