Stöd Ukraina

Mizans blogg

Tisdag 27 Mars 2007

96miljoner / 50 000 =1920

Har spelat Lotto idag tänkte så här... när jag vinner (inte om).. 96 miljoner så kan jag resa för dom pengarna.. om varje resa kostar i snitt 50000kr så blir det 1920 resor.. fattar ni så många ställen jag skulle kunna se!!!!!!!!!! Kinesiska muren.. pyramiderna... påskön.. maldiverna fick ju filmtips på att se dom innan dom sjunker.. så kanske skulle man börja där..:)).... Route 66 låter coolt...vietnam.. nya zeeland.. malaysia... ooOOOOHHHH kan inte jag bli den som vinner... killen som vann på Gotland firade med falukorv.. jag hade firat med första klass.. hade varit roligt att se alla kostymklädda när jag o min man o våra två barn kommer in o stör friden... hahaha till saken hör att både jag o min man e rätt så tatuerade hade kanske inte riktigt passat in men gud va skönt att kunna sträcka på benen o gå före i kön.. det kanske finns fler grejor i första klass som jag hade älskat men vad det skulle va har jag ingen aning har alltid rest på väldigt lågbudget.. precis som 98% av resenärerna..:)) Men snart så kommer mina 22kr bli 96 miljoner o då j*vlar...
Världen e så stor så stor.....
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Kolmården vs Disneyland i skr.
17 år sedan
Packa packa packa...
17 år sedan
Checkat ut
17 år sedan