Stöd Ukraina

Sofiegrahnats blogg

Onsdag 11 Februari 2009 - Koh Lanta

30 timmar kvar tills det bär av till flygplatsen....

Usch, det känns surt som sjutton.
Men nu är det som det är och det är bara att bita ihop och försöka hitta en tillvaro hemma som känns bra att leva i igen.
Det får vi ta tag i när vi väl är hemma!

idag så får vi försöka vistas i solen lite mer än vi brukar eftersom det dröjer innan vi får möjlighet till det igen. Tänkte blåsa på med 3 timmars solning idag...om det går. Jag har ju en tendens att inte kunna sola så länge, 20-30 minuter funkar men sedan måste jag göra något annat en stund.
Det är väldigt varmt o jag skulle tippa på att det är närmare 35 grader just nu....och stekande sol!
Inte så värst mkt vind heller idag........så det får bli havsläge, så långt ner som möjligt, gärna i vattnet med en solstol....jo, så får det bli!

Nu hinner jag ju inte skriva mer då eftersom klockan är över 12 och jag ännu i inte varit ute.....PANIK!!!!

Kanske skriver jag lite mer ikväll eller imorgon innan vi åker.....

Kram
Dela med andra:    

Kommentarer
Ellinor säger:
Hoppas ni får en superbra sista dag på Koh Lanta och en lugn flygresa hem!
Postat 2009-02-11 09:48  Anmäl
Lenaniclas säger:
Hej på er!
Förstår att det är lite blandade känslor nu...ni verkar ju ha haft en helt underbar vistelse. Hälsa Felix att det är fotbollsträning på lördag kl 11-12 i Nhr Sportcenter, hoppas han är sugen. Nu får du ligga och njuta i solen...här hemma är det snö och -2. Inte dåligt med snö på sportlovet, kul för barnen. Vi ser fram emot er hemkomst! Ha det gott så ses vi snart! Många kramar Lena
Postat 2009-02-11 07:54  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet