Stöd Ukraina

Sofiegrahnats blogg

Onsdag 11 Februari 2009 - Koh Lanta

24 timmar tills planet till Bangkok lyfter o jag ligger o mår illa i sängen...

Vad fasen.....av alla dagar vi varit här så mår jag skit just idag...nu när alla våra vänner sitter nere på restaurangen och äter o dricker gott!? Är inte det märkligt?
Jag försökte få i mig de underbara räckmackorna här o fick ju i mig bra mkt men sen va.....det var ju bara att gå hem o upp m mackan igen. Onödigt!
Å nu tänker jag såhär, Marcus var ju dålig för ett par dagar sedan, en vecka eller så o han var sjuk i ca 4 dagar. Kom från alla håll o kanter o han blev ju liggandes här hemma för att han inte orkade något alls.
Om jag nu har fått det så kan man ju snabbt räkna ut hur min hemresa imorgon kommer bli!!!!
jag ska smida en plan....
Om jag nu är sjuk o det skulle behöva komma från alla håll o kanter ochjag sitter på ett flyglan är det ju inte så käckt (mamma har den erfarenheten o det vill jag INTE vara med om), men om det nu blir så ska jag så fort plingen m bälterna hörts springa till toan o låsa in mig där o stanna där fast de kommer luftgropar o annat. Jag kommer vägra gå ut, what so ever!
Plan 2 är att ta med en blöja...i värsta fall menar jag! Hur kul kan det vara att sitta o känna att man behöver göra nr 2 men inte får gå på toan pga luftgropar...inte så grymt. Göra det i brallan tänker jag inte!

Nej, nu kom min lilla huligan här...o han luktar blöt hund....måste fixa honom!
Vi hörs!

Tjing
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet