Holiday Phone bedrövligt dålig support
Har skickat två mail, det första för över en vecka sen, till två olika mailadresser på deras hemsida. Fick autosvar att jag skulle få svar inom 24 timmar max 48 timmar. Jag har inte fått svar från Holiday Phone ännu.
De har nog lagt ner skiten och mår gott för de pengar de tjänat att dömma av många fina bilder som de lagt ut på Facebook. Varnar för oseriösa Holiday Phone.
De har nog lagt ner skiten och mår gott för de pengar de tjänat att dömma av många fina bilder som de lagt ut på Facebook. Varnar för oseriösa Holiday Phone.
Hej,
Beställde ett sim-kort för min dotters räkning i december, då hon skulle vara med sin mamma i Thailand under 5 månader - SIM kort levererades inte som utlovat - dvs inte alls....vid påstötningar på Holiday phones hemsida där det som ovan utlovar ett svar inom 24/48 timmar - men inget händer, inget som helst svar. Jag kontaktar Klarna som är involverad i betalningsprocessen - som kontaktar Holiday Phone och får tydligen kontakt med dem. De nummer till Holiday Phone som Klarna anger som kontaktnummer finns inte, det går inte att nå Holiday Phone på detta nummer och inte något annat nummer heller för den delen. Efter några veckor så återkommer Klarna om att Holiday Phone har slarvat bort sim-kortet i portgången....de som säger att de använder sig av DHL i sina levereranser.....vilket då också är felaktigt....DHL slarvar inte bort paket....utan Holiday Phone har inte lyckats skicka ut något sim-kort. Klarna undrar om jag vill ha ett nytt sim-kort och att Holiday Phone ska kontakta mig om detta. Nâr de inte hört av sig efter en vecka så kontaktar jag Klarna och säger att jag inte vill ha ngt nytt sim-kort och att jag vill ha pengarna tillbaka. Efter ytterligare ett antal veckor så återkommer då klarna i dag att de undersöker ärendet vidare så att jag ska få mina pengar. Klarna garanterar att jag får tillbaka mina pengar, men de vill väl ha pengar från Holiday Phone.....så skönt att Klarna är involverade så det finns en säkerhet i detta - men det lär väl inte vara så himla länge....för utan Klarna så finns inget skydd gentemot Holiday Phone som inte verkar kunna leverera sim-kort eller ha kontakt med sina kunder. Så AKTA ER för Holiday Phone !
Beställde ett sim-kort för min dotters räkning i december, då hon skulle vara med sin mamma i Thailand under 5 månader - SIM kort levererades inte som utlovat - dvs inte alls....vid påstötningar på Holiday phones hemsida där det som ovan utlovar ett svar inom 24/48 timmar - men inget händer, inget som helst svar. Jag kontaktar Klarna som är involverad i betalningsprocessen - som kontaktar Holiday Phone och får tydligen kontakt med dem. De nummer till Holiday Phone som Klarna anger som kontaktnummer finns inte, det går inte att nå Holiday Phone på detta nummer och inte något annat nummer heller för den delen. Efter några veckor så återkommer Klarna om att Holiday Phone har slarvat bort sim-kortet i portgången....de som säger att de använder sig av DHL i sina levereranser.....vilket då också är felaktigt....DHL slarvar inte bort paket....utan Holiday Phone har inte lyckats skicka ut något sim-kort. Klarna undrar om jag vill ha ett nytt sim-kort och att Holiday Phone ska kontakta mig om detta. Nâr de inte hört av sig efter en vecka så kontaktar jag Klarna och säger att jag inte vill ha ngt nytt sim-kort och att jag vill ha pengarna tillbaka. Efter ytterligare ett antal veckor så återkommer då klarna i dag att de undersöker ärendet vidare så att jag ska få mina pengar. Klarna garanterar att jag får tillbaka mina pengar, men de vill väl ha pengar från Holiday Phone.....så skönt att Klarna är involverade så det finns en säkerhet i detta - men det lär väl inte vara så himla länge....för utan Klarna så finns inget skydd gentemot Holiday Phone som inte verkar kunna leverera sim-kort eller ha kontakt med sina kunder. Så AKTA ER för Holiday Phone !