Skriv kommentar | Alla kommentarer |
Amel säger i Psuddes diskussion "Turkish Airlines no more.":
Har flugit med otroligt många flygbolag och utan tvekan måste jag säga att TA är den bästa.
29 januari 2015 18:38 - Anmäl
Contezza säger i Psuddes diskussion "Turkish Airlines no more.":
Tråden startades för länge sen men måste ändå säga att TA är det bästa bolaget jag åker med trots vi åker en del tex 11ggr till turkiet förra året. varav några ggr mellanlandning ist och nytt plan dagen efter. Och med dem ungefär hälften av alla ggr. Har bokat sent ändå fått sitta ungefär där jag bett om vid incheckningen de har kollat och sett om det gått om det funnits ledig stol ungefär där i b...
25 augusti 2014 22:01 - Anmäl
Bbergman säger i Psuddes diskussion "Turkish Airlines no more.":
Nej, jag tror du har rätt, byta av flygplanstyp och det kan ha hänt fler gånger. men, som jag skrev, probleme har faktiskt upphört.
I övrigt rekommenderar jag faktiskt Turkish. Bra mat och måltidsdricka ingår alltid. Att dom sen har haft bort vårt bagage 4 gånger av 9 möjliga är knappast deras fel utan handlingsbolaget i Istanbul. Lufthansa har också haft bort vårt bagage vid två tillfällen så in...
25 juli 2013 13:45 - Anmäl
Worldofmarie säger i Psuddes diskussion "Turkish Airlines no more.":
Om ALLA passagerare sitter spridda i hela planet så låter det som om man bytt flygtyp vid ett sent tillfälle (t.ex. ett mindre plan då många sätet inte ens finns i det nya). Då kan det bli så att platserna totaländras och det är ett helsike att få rätt på det.
Men att det skulle hända tre gånger är nog inte så sannolikt.
25 juli 2013 11:53 - Anmäl
Daquiri säger i Psuddes diskussion "Turkish Airlines no more.":
Finns det överhuvudtaget något flygbolag som är allt igenom perfekt? Om man reser mycket kommer man förmodligen förr eller senare vara med om något man inte tycker om.
25 juli 2013 11:23 - Anmäl
Bbergman säger i Psuddes diskussion "Turkish Airlines no more.":
till andreas, trevligt med ett namn.
du har uppenbart inte läst vad jag skrivit. Här handlar det inte om mig utan vid tre tillfällen har man placerat ut hela planet helt slumpmässig. Vid ett tillfälle hamnade en treåring längst fram, fyraåring längst bak och mamman och pappan utspridda mitt i planet. Inte första gången det hände, tror liknande har hänt tre gånger när vi rest. Om vi är hemma check...
25 juli 2013 11:02 - Anmäl
Psudde säger i sin diskussion "Turkish Airlines no more.":
Elmasdotter:
Igen kommer du med helt ovetande påståenden. Läs tråd starten igen som du skulle gjort från början.
Du säger nu att våra barn skulle vart i behov av toa besök, pga taxfree?
Tidigare säger du att de är nöt allergiker,,
Du som en del av personalen vi mötte på den resa är inte uppmärksam på vad som sägs eller skrivs.
Starta en ny tråd om du har behov att prata om barn eller d...
25 juli 2013 09:16 - Anmäl
_earthtraveller säger i Psuddes diskussion "Turkish Airlines no more.":
Jag har rest med Turkish Airlines ja. Helt rätt.
Jag har de faktum rest med nånstans mellan 40-50 flygbolag runt om i världen.
På varje flight förekommer det att personer som vill sitta bredvid varandra inte kan det och tvärtom. Man får sitta bredvid någon som man inte vill...
Återigen, det har INGET med något bokningssystem att göra.
Det här sköts vid check in och inte vid någon bok...
24 juli 2013 22:49 - Anmäl
Bbergman säger i Psuddes diskussion "Turkish Airlines no more.":
earthtravleler.
ok, du har rest med dom och vet vad det handlar om? Lätt att ha en arrogant översittar attityd när man gömmer sig bakom ett alias. Så, om du ska bete dig som du gör i ditt mail så skriv under ditt eget namn eller var helt enkelt tyst. så trött på folk som vet allt utan att ens har varit där. har du överhuvudtaget rest med Turkish, klart du har, du vet ju hur det har fungerat. du h...
24 juli 2013 22:39 - Anmäl
_earthtraveller säger i Psuddes diskussion "Turkish Airlines no more.":
Nej Bergman.
Att hamna bredvid varandra eller inte har inget med nått bokningssystem att göra.
Vare sig på Turkish Airlines eller nått annat bolag.
Läs på innan obefogad kritik ges till flygbolag som inte ska ha det.
Kan verkligen inte vara lätt att vara flygbolag med okunniga och opålästa kunder dagarna i ända som hänger över disken. Ja, Marie vet väl :)
24 juli 2013 21:45 - Anmäl
Sida:123Nästa