Visningar: 803
En oförglömlig Resa! "Backpacking för Vuxna" kallar jag denna Resa:)
Vi skulle tillbringa de första 3 dagarna i Bangkok, och sedan gick resan upp till Chiang Mai. När denna första del av resan var gjord, skulle vi åka till de i förväg beställda hotellen på olika badorter kring Hua Hin och Cha Am.
Under de första 9 dagarna, kom vi att åka ca 110mil i buss. Tillsammans var vi 34 resenärer plus Christoffer, den svenske guiden och Thip, den lokala guiden. En mycket välfungerande resa, både upplägget och hur allt avlöpte!
Om någon ex Christoffer eller någon annan i sällskapet läser detta , vill jag säga Tack för trevliga dagar i trevligt sällskap!!!
Vi skulle tillbringa de första 3 dagarna i Bangkok, och sedan gick resan upp till Chiang Mai. När denna första del av resan var gjord, skulle vi åka till de i förväg beställda hotellen på olika badorter kring Hua Hin och Cha Am.
Under de första 9 dagarna, kom vi att åka ca 110mil i buss. Tillsammans var vi 34 resenärer plus Christoffer, den svenske guiden och Thip, den lokala guiden. En mycket välfungerande resa, både upplägget och hur allt avlöpte!
Om någon ex Christoffer eller någon annan i sällskapet läser detta , vill jag säga Tack för trevliga dagar i trevligt sällskap!!!
Kategori: Äventyr
Besökta länder:
Thailand
Reslängd: 16 dagar
Datum: 29 januari - 13 februari 2008
Blogg: 2 inlägg
Bilder
Nattmarknaden Patpong
Thailand
Av Femtioplus
Andehus utanför hotellet
Bangkok, Thailand
Av Femtioplus
Guldbuddhan i templet Wat Traimit
Bangkok, Thailand
Av Femtioplus
Vyer från helgedomen Wat Phra Kaew
Thailand
Av Femtioplus
Uppe - högst upp - i Baiyoke Sky Hotel
Bangkok, Thailand
Av Femtioplus
Damen med mobiltelefonen
Bangkok, Thailand
Av Femtioplus
Chedin
Thailand
Av Femtioplus
Munkarnas matskålar
Thailand
Av Femtioplus
Thip visar upp en insekt, väldigt aromatisk...
Thailand
Av Femtioplus
Den flytande marknaden
Thailand
Av Femtioplus
Krigsgravplatsen Don Rat
Thailand
Av Femtioplus
Hjärtligt :) rolig bild av 2 risfåglar
Thailand
Av Femtioplus
Utanför hotellrumsfönstret