Visningar: 1359
För första gången bokade jag en resa i sista minuten men det var inte "en-sista-minuten-resa". Jag hade under flera veckor spanat och lagt många timmar på att leta och söka efter något resmål som tilltalade mig. Jag sökte runt Medelhavet men även bussresor runt om i Europa. När jag väl hade bestämt mig så dök Porto Platanias upp eller rättare sagt den delen av anläggningen som heter Casa di Porto.
http://www.portoplatanias.gr/27-home-page
Vi bodde i en lägenhet som hade plats för 3 personer, en stor balkong som låg i öster så solen värme direkt när gryningen kom. Ett pentry som vi använde väl trots att det var väldigt enkelt utrustat. Mycket fräscht och med bra läge. Gillar man att spendera semestern vid poolen så fanns det flera att välja på. Jag föredrar havet och det fanns alldeles inpå knuten.
Vi hade en härlig vecka med underbara varma grader, runt 35-40 grader under dagarna. Det är alldeles lagom för min del. En typisk chartervecka med sol och bad som huvudsyssla. Det är skönt att bara göra inget alls, bara lata sig och ha semester.
http://www.portoplatanias.gr/27-home-page
Vi bodde i en lägenhet som hade plats för 3 personer, en stor balkong som låg i öster så solen värme direkt när gryningen kom. Ett pentry som vi använde väl trots att det var väldigt enkelt utrustat. Mycket fräscht och med bra läge. Gillar man att spendera semestern vid poolen så fanns det flera att välja på. Jag föredrar havet och det fanns alldeles inpå knuten.
Vi hade en härlig vecka med underbara varma grader, runt 35-40 grader under dagarna. Det är alldeles lagom för min del. En typisk chartervecka med sol och bad som huvudsyssla. Det är skönt att bara göra inget alls, bara lata sig och ha semester.
Kategori: Sol & Bad
Besökta länder:
Grekland, Sverige
Reslängd: 8 dagar
Datum: 6 - 13 juli 2012
Blogg: 3 inlägg
Bilder
Strandläge...
Platanias, Chaniakusten, Kreta, Grekland
Av Ellismellis
Ingen trängsel här inte.
Platanias, Chaniakusten, Kreta, Grekland