Skriv kommentar | Alla kommentarer |
Gunillad säger i Emmans diskussion "restips för Västra ungern, norra slovenien?":
Slovenien är väldigt trevligt. Vi var där 9 dagar i somras och jag har skrivit massor av tips och sevärdheter på min blogg:
https://4000mil.se/index.php/category/europa/slovenien/
31 december 2018 11:24
Ansun säger i Emmans diskussion "restips för Västra ungern, norra slovenien?":
För transport i Slovenien med omnejd så kolla upp GoOpti som har ett bra utbyggt system för delad transport med taxibuss till bra pris.
Vi använde oss av deras tjänster när vi åkte från den Italienska flygplatsen Trieste till Ljubljana i Slovenien och senare vidare från Ljubljana till Rovinj i Kroatien. Vi bokade och betalade på nätet innan och allt fungerade klockrent vid hämtning. Det var ett ...
31 december 2018 04:01
Emman säger i sin diskussion "Hitta Bästa boendet på plats för ensam resenär?":
OK, tackar!
22 september 2011 15:25
Yoppe säger i Emmans diskussion "Hitta Bästa boendet på plats för ensam resenär?":
Gå in till en av alla små resebyråer så hjälper dom dig leta för en struntsumma fixar bokningen och allt bara att tala om vad du max vill betala och vad du har för krav typ AC mm.
21 september 2011 21:24
Sos08 säger i Emmans diskussion "Hitta Bästa boendet på plats för ensam resenär?":
Testa att titta på http://www.latestays.com där du kan hitta fint boende till kanonpriser när man är ute i sista stund.
Lycka till!
21 september 2011 10:56
Anderslindb säger om Emmans bild "Interlaken":
Vackert med blommor i förgrunden och snöklädda alper i bakgrunden
14 juli 2010 07:29
Canada2000 säger om Emmans bild "Interlaken":
Färggrant!
13 juli 2010 21:58
Canada2000 säger om Emmans bild "Interlaken":
Vackert, där har jag arbetat bland alperna en gång
13 juli 2010 21:57
Karinlorvik säger om Emmans bild "Interlaken":
Om jag hade vingar ...
Vilken härlig bild, och vilken fantastisk utsikt de måste ha, de "små" människorna där uppe ...
12 juli 2010 22:31
Mjorumm säger om Emmans bild "Interlaken":
Den är så vacker,helt underbar
12 juli 2010 21:29
Sida:1234567Nästa