Skriv kommentar | Alla kommentarer |
Touchstone säger om sitt blogginlägg "Champagne-sjanghajade i Paris":
Tack så mycket. :-) Vi har bytt hem några gånger via Homeexchange.com. Paris, Montpellier och nu i somras Catania.
2 september 2014 13:04
Smaragden säger om Touchstones blogginlägg "Champagne-sjanghajade i Paris":
Lite sen kommentar, men detta vara fantastiskt roligt! Hur hittade ni detta bytet med lägenhet?
2 september 2014 11:14
Touchstone säger om sitt blogginlägg "Om konsten att checka in på en timma":
Det var smått absurt redan då, men nu är det än roligare.
2 december 2013 08:00
Brigitta säger om Touchstones blogginlägg "Om konsten att checka in på en timma":
Nu kan ni säkert skratta åt det, men mitt i natten var det inte roligt. Tur att ni kom in till slut.
28 november 2013 19:15
Touchstone säger om sitt blogginlägg "Champagne-sjanghajade i Paris":
Tack själv. Vad glad jag blir. :-)
5 oktober 2013 09:02
Lett_o_resglad säger om Touchstones blogginlägg "Champagne-sjanghajade i Paris":
Hej! Det här var ju mitt I prick! Måste säga att du har en begåvning att skriva !!! Skrattar varje gang jag laser dina inlägg. Tack!
4 oktober 2013 22:19
Touchstone säger om sin bild "Måste tillbaka!":
Det är helt underbart. Visste att jag var tvungen att återvända redan när vi gick iland. :-)
1 oktober 2013 07:36
Canada2000 säger om Touchstones bild "Måste tillbaka!":
Visst är det det härligt! Såg nu att det var Kuredu....vi var på Meerefenfushi en gång.
30 september 2013 21:45
Touchstone säger om sitt blogginlägg "Olivträd och helvetestaxi – Mallorca 2011":
Haha. :-) Taxi-morbror med i rallyklubben ... På något sätt känns det helt logiskt.
10 juni 2013 07:49
Lora säger om Touchstones blogginlägg "Olivträd och helvetestaxi – Mallorca 2011":
Oj... det var ju för ett bra tag sedan: 2005-2006 i olika omgångar... Det här med världens taxichaufförer... och ”helveteskörningen nerför berget”... haha... ser detta framför mig just nu. (Min morbror har jobbat som taxichaufför i många år i Jalta, Krim. Körde turister bl.a. Vägarna på många ställen där är lika med serpentinvägarna på Mallis... hursomhelst... morbror var med i den lokala rallykl...
7 juni 2013 16:32
Sida:1234567Nästa