Stöd Ukraina

Aktiviteter

Skriv kommentarAlla kommentarer
Dodi
Dodi säger om Golferlunkans bild "När bäddade du sängen så här sist?":
Så underbart vackert!!
31 januari 2012 20:04
Ingaolsson54
Ingaolsson54 säger om Golferlunkans bild "Byn Vila do Abraão på Ilha Grande":
Hejsan! Ni ser ut att ha det bra, här är det också OK, inte så kallt o inte snöat mycket. Ha de´gott! /inga
13 januari 2012 12:02
Golferlunkan
Golferlunkan säger om sin bild "Brasiliens nationalrätt Feijoada":
Är det så? Det är ju inte den vanligaste rätten i alla fall. Köttbullar och potatis, korv och makaroner, spagetti och köttfärssås eller ärtsoppa och pannkaka är mycket vanligare. Annars är det ju alldeles underbart gott med sill och färskpotatis till midsommar.
8 januari 2012 14:14
Cattiw
Cattiw säger om Golferlunkans bild "Brasiliens nationalrätt Feijoada":
Svenskarna har fått utse sin kandidat till titel ”Sveriges nationalrätt”. Sill och färskpotatis tog hem förstaplatsen, vilket kanske ändras från år till år...
8 januari 2012 11:57
Cattiw
Cattiw säger om Golferlunkans bild "Mellanlandning på Heathrow":
Ser bra ut :)
8 januari 2012 11:51
Ingemar_e
Ingemar_e säger om Golferlunkans bild "Kristusstatyn, Cristo Redentor":
Den är imponerande, men jag håller med dig. En vidunderlig utsikt! Hm, kul det med cementen. Hörde för rätt många år sedan att Domsand sand (utanför Jönköping) levererade bl.a. sand till golfbanor i Afrika/vissa länder i Asien.
6 januari 2012 23:38
Badkille
Brasilien 2012
Badkille säger om Golferlunkans album "Brasilien 2012":
Blötsnön kom redan på er resdag !!
3 januari 2012 20:15
Golferlunkan
Golferlunkan säger i Louisewinbergs diskussion "Reseguiden.se – snyggare och bättre än någonsin":
Dagens sajt tilltalar mig verkligen. Kan enkelt, visuellt, skanna av aktuellt innehåll (hittar oftast det jag söker). Detta är viktigt för mig, för andra? Leta är inte min melodi, stänger ner/byter så fort jag inte hittar. Betaversionen känns inte lika enkel. Bättre tjänster=mer reklam/intäkter? Reseguiderna är absolut viktiga, det är här jag hämtar mina genvägar till en lyckad resa. Söker i dagsl...
28 oktober 2011 23:40
Peter_o
Jo, jag vet att man kan/ska skriva som det står på de nedre maskinläsbara raderna, men min indirekta fråga (pik) är till flygbolag och resebyråer: varför skriver de inte det? Nu kan det stå att "man ska skriva som det står under Namn i passet". Och det går inte alltid. Hos sas.se står det t ex: Skriv för- och efternamn exakt som de stavas i passet. De har heller ingen förklaring til...
24 september 2011 20:06
Worldofmarie
"Det de inte tänker på är att det är inte alla sajter dom tillåter konstiga tecken (prickar, ringar och fnuttar) så man kan inte skriva som det står i passet. Och så kan man ha ett för långt namn, men det är ju ovanligt. Så man kan ta det här med att det ska stå som i passet med en stor gnutta salt." Jo, man kan visst skriva exakt som det står i passet. Det är den maskinläsbara delen längst ner...
24 september 2011 18:26