Stöd Ukraina

Aktiviteter

Skriv kommentarAlla kommentarer
Worldofmarie
Worldofmarie säger i Muangthais diskussion "KLM 23kg väska?":
Ja, man kan köpa till bagage. Priserna är olika, men du kan logga in på din bokning på KLMs hemsida och få pris där.
23 november 2024 22:35
Muangthai
Muangthai säger i sin diskussion "KLM 23kg väska?":
Hej! Och om man vill köpa extra vikt för hemresan via 1 extra väska 23kg, vad kostar det då, och kan man köpa till 1 23kg väska från BKK till Sverige
23 november 2024 11:28
Worldofmarie
Worldofmarie säger i Muangthais diskussion "KLM 23kg väska?":
I Light-biljetter ingår det inte. Vi accepterar upp till 23,9 kg utan problem. Över det betalas övervikt.
23 november 2024 10:55
David7
David7 säger i Muangthais diskussion "KLM 23kg väska?":
KLM har olika biljettyper under kategorin economy. I exempelvis "light" ingår inget incheckat bagage. -Light -Standard -Standard plus. Gå in på deras hemsida så ser du exakt vad som ingår i respektive biljettyp.
23 november 2024 07:29
Daquiri
Daquiri säger i Muangthais diskussion "Sommarbiljetter till Thailand?":
Flygbiljetter brukar generellt släppas 10-11 månader före avgång. Om du vill flyga direkt är det Thai som gäller annars finns det massor att välja på. Sök på en sökmotor och beställ sedan biljetten direkt hos flygbolaget.
13 november 2024 13:11
Jetolu
Jetolu säger i Muangthais diskussion "Grekland...Behövs intyg för 17 åring?":
Hej! Här kommer ett sent svar, men det kan ju vara så att någon annan, som precis som jag, ramlar över denna tråd. Oavsett var ett barn reser utan en eller bägge föräldrarna så KAN ett så kallat föräldramedgivande behövas. Många länder har det inte som krav, men det är ändå att rekommendera. Tyvärr finns det aktörer som tar många hundra kronor för att utfärda ett sådant intyg (googla bara p...
26 augusti 2024 13:18
Muangthai
Muangthai säger i sin diskussion "Skopelos boende sökes!":
Tack för infon 👍
20 mars 2023 17:23
Alexander77
Alexander77 säger i Muangthais diskussion "Skopelos boende sökes!":
Hej, jag brukar promenera. Tar ca 20 min. Taxi kostar 12€ till stan/hamnen (där båtarna till Skopelos går).
20 mars 2023 17:17
Muangthai
Hej igen! Har en fråga! Det verkar rätt nära till Skiathos stad från flygplatsen, typ 10 -15 min, kan man promenera eller rekommenderar du att ta taxi om det är en stor väg!
20 mars 2023 16:17
Muangthai
Oki! Tack för all info!
11 mars 2023 10:08