Stöd Ukraina

Aktiviteter

Skriv kommentarAlla kommentarer
Nyx
Nyx säger om sin bild "Las Vegas":
Aladdin är väl ett Planet Hollywood ställe nu om jag inte har helt fel för mig. Jag var i Vegas 2006 och då fanns Wynns ena byggnad, det som heter Wynn. Encore fanns inte då. Där händer det massor på två år..ojojoj... :-)
30 juni 2008 20:23
Nyx
Nyx säger om sin bild "Las Vegas":
Jepps.... så många ggr som jag varit i Las Vegas men detta har jag tydligen lyckats missa fram till nu. Snygg "skulptur". Passar in där
30 juni 2008 20:19
Wolfdodge
Wolfdodge säger om Nyxs bild "Las Vegas":
aha, det är så dom ser ut, de höll på att bygga dom när jag var där... bodde på aladdin, heter visst nu loney planet eller så?
30 juni 2008 19:45
Wolfdodge
Wolfdodge säger om Nyxs bild "Las Vegas":
ah, utanför The Mirage var det va?
30 juni 2008 19:43
Rommetorp
Rommetorp säger om Nyxs bild "Excalibur, Las Vegas":
Jag känner igen mig
17 juli 2007 17:08
Nyx
Nyx säger till Rommetorp:
Hej Rommetorp! Vilken himla fin bild du hade lyckats ta på Luxors "katt" (eller vad det nu är en sfinx är).... Nästa år blir det 20-års jubileum för mig i Vegas -jag längtar dit hela tiden. Hälsningar Nyx
17 juli 2007 16:27
Rommetorp
Rommetorp säger till Nyx:
Hej Nyx Jag minnes tillbaka när jag ser dina bilder gå gärna in och titta på mina bilder¨ mvh John
5 juni 2007 18:12
Nyx
Nyx säger om sin bild "Golden Nugget, Down Town Las Vegas":
Det var på Golden Nugget jag bodde första gången jag var i Las Vegas (1988). Då var det full fart på stället..... men nu...... näääää...reality-tv om de som skulle driva Golden Nugget har inte hjälpt...... De har fortfarande samma vita stolar vid spelborden som de hade -88. Heltäckningsmattan = samma..... behövs fräschas upp. Men, nostalgiskt att besöka...... Muhammad Ali bodde där samtidigt som o...
12 juli 2006 22:49
Andrew
ne va tufft, jag ahr sett ett tv-program om de som skulle driva de :P
1 juli 2006 10:15
Fantaontherocks
Colt hotel
11 juni 2006 05:22

Sida:123Nästa