Skriv kommentar | Alla kommentarer |
Amandah säger i Lella27s diskussion "Tunnelbane kort London?":
Angående hur man tar sig smidigt till och från flygplatsen: boka biljetter hemifrån (blir billigast om man är ute i god tid) eller på flygplatsen med Easybus. Har för mig att de stannar på Earls Court eller på Victoria station, finns många förbindelser därifrån med tunnelbana. Hemsida: easybus.co.uk. Jag har bokat de två gånger tidigare, både hemifrån och på flygplatsen, och det har fungerat jätte...
26 juli 2012 05:59
Amandah säger till Mathilda86:
Hej! Tack, roligt att det uppskattas! Vi längtar redan till nästa resa. Bosnien alltså, det kanske kan vara något till nästa tripp:) Annars var vi sugna på Polen men tiden räckte tyvärr inte till...
10 juli 2012 19:23
Mathilda86 säger om Amandahs blogginlägg "Dag 3 Budapest - Sista rycket":
Kul att läsa om eran tågluff! Jag och min tjejkompis gjorde en liknande tågluff 2009 men vi besökte även Bosnien, Polen och Tjeckien. Kan verkligen rekommendera Bosnien om ni ska ut och resa snart igen! :)
7 juli 2012 10:07
Amandah säger i Mape2012s diskussion "Hyfsat billigt boende Wien":
Vi var i Wien för ett par veckor sedan och då bodde vi tre nätter på Hotel Imlauer i stadsdelen Josefstadt. Vi bokade genom hotels.com och med studentrabatt 10 % (finns även någon sommarkampanj som ger samma rabatt) betalade vi totalt 2100 kr för vistelsen. Mycket fräscht hotell med bra bemötande. Gångavstånd till stadskärnan och mycket nära till tunnelbana.
Hoppas du får en bra Wien-vistelse!...
6 juli 2012 21:42
Kahlin säger om Amandahs bild "Midsommarfika i Volksgarten.":
Hej på er! Ni ser ut att ha det hur bra som helst, hoppas att ni inte har saknat sillen och potatisen allt för mycket nu i midsommar. Det ska kul att få träffa er snart och få höra om allt ni har sett. Kram Anna& pelle
23 juni 2012 19:32
Dodi säger om Amandahs bild "Schönbrunn. Gillar hans stil ;)":
Han står då stadigt ;-)
23 juni 2012 14:41
Dodi säger om Amandahs bild "Schönbrunn. Ankbäbis":
Men så söt den lilla är!
23 juni 2012 14:38
Amandah säger om sin bild "Milkshakepaus":
Slinker ner en och annan öl, ja ;)
21 juni 2012 22:09
Amandah säger om sin bild "Fjärilshuset":
Jo! Än så länge är vi väldigt nöjda! ;)