Stöd Ukraina

Aktiviteter

Skriv kommentarAlla kommentarer
Drillo
Drillo säger om Smultronblommas bild:
Uschhhhhh
2 september 2010 11:49
Trollebo
Trollebo säger om Smultronblommas bild "Solnedgång... Hillarys Marina":
Den är läcker - passar fint bland mina favoriter
6 juli 2010 14:10
Banphe
Banphe säger om Smultronblommas bild "sol & bad":
Härligt foto!
29 juni 2010 21:15
Reseglad
Reseglad säger om Smultronblommas bild "sol & bad":
Underbar bild.
29 juni 2010 18:20
Ellinor
Australia, Perth
Ellinor säger om Smultronblommas album "Australia, Perth":
Kul att se lite bilder från Perth med omnejd, jag bodde själv där i ett halvår 2007. Riktigt trevlig stad!
29 juni 2010 08:56
Ellinor
Ellinor säger om Smultronblommas bild "Camping.... Margrit River":
Åh, det är så vackert i Margaret River! :)
29 juni 2010 08:55
Merlin
Merlin säger om Smultronblommas bild "sol & bad":
Ser helt underbart ut. Har aldrig besökt den här delen av Australien, men hoppas att jag kan det en dag. Åker ner till Jul för att hälsa på min dotter i Sydney.
29 juni 2010 07:27
Loho
Loho säger i Smultronblommas diskussion "Aseania Resort???... Langkawi Nov 2010":
Hej. Vi bodde på Aseania Resort 2007. Entren till hotellet var jättefräsch men tyvärr var rummen slitna och ganska smutsiga. När vi var där var även poolen smutsig. Vi hade bokat tre nätter men åkte vidare efter en natt. Träffade ett par i vintras som hade varit där och badat i poolen och den var då helt ok enligt dem. Såg att ni även hade en del frågor om Koh Lipe. Generellt när det gäll...
28 juni 2010 21:38
Sierra
Sierra säger i Smultronblommas diskussion "Koh lipe... Nov 2010":
Det finns två resorts på Lipe som har pool. Förutom Sita är det Idyllic Resort på Sunrise Beach. Bundhaya vid Pattaya Beach ligger precis vid den lilla incheckning- och immigration desk där alla kommande och avgående gäster till ön passerar. Det gör att det är ganska rörigt där under dagarna då båttrafiken är särskilt aktiv där. Bortsett från det är Bundhaya ok. Varin Resort på Pattaya är br...
28 juni 2010 08:41
Sierra
Sierra säger i Smultronblommas diskussion "Aseania Resort???... Langkawi Nov 2010":
Jag har endast varit utanför entrén till denna resort som är ett förhållandevis stort komplex drygt 300 m från Pantai Tengah (närmaste beach).
28 juni 2010 08:26

Sida:12Nästa