Stöd Ukraina

Aktiviteter

Skriv kommentarAlla kommentarer
Trea
Trea säger i Maryhellthys diskussion "Restips i Sydostasien ":
Filippinerna är grymt fint! Boracay är det kanske mest turistiga stället, men stränderna är fantastiska och det finns mycket uteliv: http://www.freedomtravel.se/2014/01/boracay/ Vill man ha lite lugnare och mindre turistigt finns det ytterligare 7000 öar att välja på! :) Naturen är jättefin överallt, frodigt och grönt. Detta är från ön Mindoro: http://www.freedomtravel.se/2013/12/moppetur/
18 april 2015 16:39
Canada2000
Canada2000 säger i Maryhellthys diskussion "Restips i Sydostasien ":
Annars grymma stränder och snorkling skulle tipsa om Maldiverna. Inte så ok med utelivet kanske men det kallas verkligen semester och man nöjer sig med det som finns på ön eftersom man får så mycket av havsvärlden och det härliga de har att erbjuda där. Mvh
16 april 2015 11:45
Ixploretheworldcom
Ixploretheworldcom säger i Maryhellthys diskussion "Restips i Sydostasien ":
Filippinerna ska ha allt det där enligt flera jag känner. Hade själv velat åka dit någon gång. :)
16 april 2015 09:22
Canada2000
Canada2000 säger i Maryhellthys diskussion "Restips i Sydostasien ":
Kanske inte direkt snorkling men jag säger Goa! :) Mvh
15 april 2015 22:39
Zonja
Zonja säger om Maryhellthys bild "Hundertwassehaus":
Fin bild
10 oktober 2013 01:30
Canada2000
Canada2000 säger om Maryhellthys bild "Petronas Twin Towers":
Fin bild!
9 oktober 2013 21:01
Dagnyyy
Dagnyyy säger i Maryhellthys diskussion "Langkawi/Malaysia ensam tjej":
Hej! inga probs att åka själv,,res & njut! kan rek Borneo starkt, om du har tid..mycket kulturellt, djurliv,snorkling/dykning.. Trevlig resa!
12 september 2012 07:50
Jonasnr1
Jonasnr1 säger i Maryhellthys diskussion "Langkawi/Malaysia ensam tjej":
pangkor island ligger halvvägs mellan KL och langkawi,ingen omväg ditt inte,men vill du ha ännu mer oexploaterat ska du ta dej östra sidan malaysia.//jonas
5 september 2012 19:21
Maryhellthy
Maryhellthy säger i sin diskussion "Langkawi/Malaysia ensam tjej":
Tack igen, det låter utmärkt. Jag hade tänkt vara borta 3-4 veckor så jag har nog tid att åka till västra sidan också :)
5 september 2012 19:05
Jonasnr1
Jonasnr1 säger i Maryhellthys diskussion "Langkawi/Malaysia ensam tjej":
Glömde säga det,men jag ska faktiskt ditt över nyår och 4 veckor fram,blir även en sväng till borneo om vädret vill.PS: om du har tid ska du åka till pangkor island på västra sidan,inte alls lika exploaterat,finns vilda hornbills som är lätta att se. ha det gott //jonas
5 september 2012 18:20

Sida:123Nästa