Stöd Ukraina

Aktiviteter

Skriv kommentarAlla kommentarer
Eje_b
Eje_b säger om Aulas bild "Patong":
Fint solnedgångsfoto, Aula
8 januari 2016 19:54
Canada2000
Canada2000 säger om Aulas bild "Promthep cape":
Vackert!
7 oktober 2015 00:24
Aula
Aula säger om sin bild "Tobago":
Tack :) Detta var utsikten från vårt hotell Sandy Point Village på Tobago.
14 april 2015 13:09
Aula
Aula säger om sin bild "Barbados":
Riktigt härligt, var på Barbados förra året vid denna tiden. Nu är man precis hemkommen från Phuket! :) Man får aldrig nog av vajande palmer och vita stränder!
21 mars 2015 12:09
Paulina
Paulina säger om Aulas bild "Barbados":
Härlig bild!
20 mars 2015 11:59
Eje_b
Eje_b säger om Aulas bild "Tobago":
Fin stämningsfull bild
1 mars 2015 10:53
Em588
Em588 säger i Aulas diskussion "Mexiko - Can Cun, överskattat? tips!":
Jag har bara varit i Cancun någon dag, men skulle nog säga att det är helt ok om det mest är sol och bad som man är ute efter. Dock hade vi väldiga problem med att hitta någon strand eftersom de främst tillhör de stora hotellen. Vi smög tillslut in på en av hotellens privata stränder. Så om ni väljer Cancun skulle jag nog rekomendera att ta ett hotell med egen strand. Om ingen annan kan ge tips p...
2 januari 2015 13:25
Aula
Aula säger i sin diskussion "Mexiko - Can Cun, överskattat? tips!":
Tack för alla svar! :) man blir lite klokare ju mer man kikar runt men är en djungel att hitta rätt.
29 december 2014 20:24
Vittjarn
Vittjarn säger i Aulas diskussion "Mexiko - Can Cun, överskattat? tips!":
Hej Kom hem ifrån Cancun idag. Cancun tyckte jag var lite speciellt då det fanns ingen strandpromenad annat än stranden vilken var väldigt trög att gå på och andra sidan av hotellen var en hårt traffikerad gata vilken man inte kunde gå in bland hotellen (bommar) och där jag bodde var den ganska öde. Fördelen med Cancun var närheten till flygplatsen och närheten från hotellen till stranden. V...
28 december 2014 15:59
Stina_
Stina_ säger i Aulas diskussion "Mexiko - Can Cun, överskattat? tips!":
När jag besökte mexico bodde jag i playa del carmen ca 45 min från cancun. Många säjer att både cancun och playa del carmen är för turistit men vi älskade mexico. Skulle gärna åka tillbaka och då bo i cancun. Bussutflykter till pyramiderna finns från cancun. Vägarna är väldigt moderna i mexico så man tar sig lätt vart man vill. Glöm inte ett besök till ön isla mujeres som utgår från cancun.
28 december 2014 00:22