Skriv kommentar | Alla kommentarer |
Malinab säger i Prytzans diskussion "Kenya/Zanzibar , Tanzania/Zanzibar":
Hej alla som varit i Kenya/Tanzania/Zanzibar!
Läkaren på vaccinationscentralen har sagt till mig att man måste ha långbyxor/strumpbyxor på kvällarna pga av myggen. Stämmer det? Vad hade ni på er? Vi ska dit nu i november och jag hade inte tänkt gå på stranden i kalasbyxor... ;-) Tacksam för alla tips!!!
11 oktober 2010 15:12
Prytzan säger om sin bild "Tanzania":
Ja, en riktig snygging, som lugnt lät oss kolla in honom,hans fru och 3 barn på 2 meters avstånd :-)
29 mars 2010 09:03
Prytzan säger om sin bild:
Ja, Zanzibar ger många stunder för avslappning och återhämtning. Här min syster Johanna och min mor Doris......
29 mars 2010 09:02
Prytzan säger om sin bild:
Ja, det var verkligen en plats att njuta på. Där låg min 74årige mor ofta under veckan vi var där :-)
29 mars 2010 09:00
Dodi säger om Prytzans bild:
Här ville man bara lägga sig och njuta...
28 mars 2010 19:44
Så vacker färg havet har...
28 mars 2010 19:41
Ååå... ser så avslappnande ut...
28 mars 2010 19:39
Dodi säger om Prytzans bild "Tanzania":
Förstår varför han kallas Djurens Konung....en fin bild .
28 mars 2010 19:33
Wehe säger i Prytzans diskussion "Tanzania/Zanzibar 1-16 mars":
Hej Jag bodde på Mnarani Nungwi beach ca en vecka hösten 07. Bra hotell när jag var där, ingen trängsel och tillfredsställande standard. Var beredda på att tidvattnet styr din dag. Det går inte att bada i havet när det är lågvatten. Men då kan man gå långt längs stränderna(dock ej helst bara i badkläder eftersom det är kränkande för lokalbefolkningen) När det blir högvatten blir det lite grumligt ...
11 februari 2010 09:27
Ansu71 säger i Prytzans diskussion "Tanzania/Zanzibar 1-16 mars":
Hej,
Vi gjorde en likadan resa 2008, med just Kenzan Tours, men med ett lite annat safariupplägg.
En mycket bra resa men gardera med åksjuketabletter om ni är känsliga i bil. Det är långa sträckor i Jeepen, guppigt och obekvämt, men mycket att uppleva!
Tanzania är helt klart den bästa safariupplevelsen!
Hör av er om ni undrar över något och ha en trevlig resa!
/Anna
10 februari 2010 23:40
Sida:123Nästa