Stöd Ukraina

Aktiviteter

Skriv kommentarAlla kommentarer
Canada2000
Canada2000 säger om Spinalstenos bild "En vacker solnedgång":
Vackert!
14 november 2014 23:36
Niklasholmgard
Niklasholmgard säger om Spinalstenos bild "Vy över Athen":
Riktigt häftig bild!
23 oktober 2013 21:18
Spinalstenos
Malta sommaren 2013
Spinalstenos säger om Mrbs album "Malta sommaren 2013":
Hej - håller med Dig men vad är rätt ställe - det vet man ej innan man har varit där flera gånger - inlägg från besökare blir ju oftast "färgade" beroende vad man fått ut av resan. Personligen tycker jag Malta är en bra semesterplats som ger upphov till flera bra upplevelser - jag har tydligen haft tur som alltid haft det bra
1 september 2013 21:44
Spinalstenos
Malta sommaren 2013
Spinalstenos säger om Mrbs album "Malta sommaren 2013":
Mycket vackra bilder som startar sug att åter besöka Malta - var där första gången 1972 och besökte då även Gozo och Gomina med en färga som tidigare tillhört Danmark - kommer ihåg att skyltarna "smörrebröd" väckte stor munterhet. Vid det senaste besöket 2003 upptäckte jag den stora skillnaden bland hotell och restauranger som den stora turisttillströningen åstadkommit - men Malta är fortfarande e...
1 september 2013 09:49
Spinalstenos
Spinalstenos säger om sin bild "Reykjavik":
Hej och tack för uppmärksamheten - jag har devisen "man skall ej dö nyfiken" - därför reser jag så mycket som ekonomien tillåter - först på senaste åren har jag kommit igång på reseguiden och upptäckt nya vyer på jordklotet - Australien är ett önskemål - för se hur det blir.
31 augusti 2013 13:43
Mrb
Mrb säger om Spinalstenos bild "Reykjavik":
Häftig!
30 augusti 2013 23:03
Spinalstenos
Sensommardagar i Dubrovnik
Spinalstenos säger om Peroeriks album "Sensommardagar i Dubrovnik":
Ett utmärkt "reportage" över en vistelse i Dubrovnik - jag varit där 2 gången - senast 2009 men jag bodde i Cevtat. Jag vill absolut åka dit en gång till och testa konditionen genom att vandra runt på muren. Det finns ju många bra restauranter också för alla smakriktingar
30 augusti 2013 19:16
Spinalstenos
Spinalstenos säger i Ellenks diskussion "Zadar eller Vodice - resa med barn som gillar bad?":
Hej Tyvärr har jag ej varit i Vodice men däremot har jag bytt en vecka i Zadar - hyrde övervåningen i en villa - och det var en utomordentligt trevlig stad - bra restuaranger och man kan med lätthet besöka olika öar i området - trevlig resa önskar jag Er.
29 juli 2013 15:00
Spinalstenos
Spinalstenos säger om sitt blogginlägg "Här vinner man eller........":
Hej Du hade helt rätt - efter otaliga försök att finna "vinsten" har jag nu givit upp och tar erbudandet med en "klackspark" - hoppas andra turister lyckas bättre.
7 februari 2013 15:54
Spinalstenos
Spinalstenos säger i Linneahms diskussion "Resetips till en resa ner till Kroatien?":
Hej Jag ser att Du redan tackat för svaren och kanske redan är på väg. Har bilat till Kroatien vid ett tillfälle med siktet inställt på Dubrovnik - körde in från Italien/Trieste och fortsatte till Split en stad som är synnerligen sevärd. Utanför ligger flera underbara öar dit flera färjor går från Split dagligen och det finns även möjlighet att övernatta. Bilar man från Sverige bör man ha en må...
12 juli 2012 14:44