Skriv kommentar | Alla kommentarer |
Mats_sussi säger om sitt blogginlägg "Vilken miss":
Hej.
Vill ni ha lugnt och skönt. Trevligt folk. Fantasiska stränder. Så då är Khao Lak perfekt. Det tyckte vi i alla fall. Vi bodde på Khao Lak Andaman Beach Resort. Det ligger efter stranden nedanför Khao Lak centrum. På kvällarna hördes bara naturen. Ingenting från trafiken på vägen. Vi bodde i tredje bungalow raden från stranden, av fyra. Dom ville först ha 2000 Bath men vi betalade 1700 Bath....
19 december 2008 10:12
Majson säger om Mats_sussis blogginlägg "Vilken miss":
Hej,
vi är i Karon till i morgon lördag, åker då vidare mot Khao Lak. Tycker Karon har varit ok men mycket stökigt. Längtar efter det Thailändska lugnet. Många här är tveksamma till Khao Lak och vi börjar nu undra om vi verkligen har gjort rätt val.... hur upplevde du Khao Lak? Tacksam för lite tips... mvh Majson
19 december 2008 02:39
Kicki_56 säger om Mats_sussis blogginlägg "Förberedelser":
Hallå
Nu är vi hemma igen. Till -7 grader o snö. Vi checkade in igen på Nan guesthouse igår. Sen skulle vi ta en taxi till Trinity. Fick åka med en riktig knäppis, typ Happy Peter. Han skulle ha in oss nånstans o fixa en sån där kupong. När vi vägrade blev han grinig, vi sa att vi ville ta en annan taxi o så blev det. Sen gick väl resten som det skulle, slappade i solen på Trinity (som förreste...
13 december 2008 14:13
Mats_sussi säger till Sakimaro:
Tjenare. Vi ska försöka komma ihåg det. Jag lovar inte. Ha det bra. Hälsa.
Mats & Sussi
8 december 2008 12:13
Sakimaro säger om Mats_sussis album "Thailand & Kambodja":
Hej Mats o Sussi hoppas ni har det bra, vi kom nog hem med det sista planet ifrån Bangkok vi åkte därifrån förra tisdagen kl 1450 lokal tid, jag glömde att kolla på en projektorlampa, har du lust att kolla? projektor hitachi cp-x980 progressive
om det finns vore det bra, säg till om pris om det finns sätter jag in pengar! addressen till Siem -Reap är http://www.familysiemreap.com
Tackar på förhand/Kim
2 december 2008 20:03
Mi säger om Mats_sussis blogginlägg "Lata dagar i Hua-Hin":
Jag är inte bitter!!! Har nyss varit ut med Sune denna helt UNDERBARA vinterdag.. Ska snart åka och hämta pappa och ut på shopping (kan inte stava till det).. Men men... Hoppas ni har det kanon men jag längtar efter er alla.. Puss.. Hälsa mina systrar och leffe..kram..Marie
26 november 2008 10:56
Mats_sussi säger till Pesa:
Ledsen men jag kan inte göra någonting åt det. Har dessutom haft lite besvär att logga in på den men förhoppningsvis så blir det bättre
24 november 2008 11:55
Lenana säger om Mats_sussis blogginlägg "Äntligen i Thailand":
hej på er, hoppas ni har det bra. Har kicki och Leif kommit än?
Kim och Janne är i Thailand nu åker hem tisdag.
23 november 2008 11:08
Pesa säger om Mats_sussis blogginlägg "Äntligen i Thailand":
Hej på er,
får säga att det är ganska mycket besvär för att få skriva ett inlägg på er sida!
Förväntade mig en utförlig resedagbok men.... inget om ölen, brudarna eller allt annat vi snackar om på jobbet!!
23 november 2008 00:11
Kicki_56 säger om Mats_sussis blogginlägg "Sista förberedelserna.":
Saknar er redan. Hoppas allt har gått bra hittills. Håll er i skuggan, så ni inte blir för bruna:) Syns på fredag
18 november 2008 07:53
Sida:12345Nästa