Stöd Ukraina

Aktiviteter

Skriv kommentarAlla kommentarer
Kasper2
Om du letar efter en bra operatör kan jag rekommendera ett företag som dig, flyttfirma stockholm och jag har länge tilltalat dem och är alltid nöjda med sitt arbete, de bär allt jag litar på dem, mycket noggrant och har aldrig haft några problem med det.
26 september 2018 00:44
Lett_o_resglad
Lett_o_resglad säger i Tintos diskussion "Hur många dagar i Riga?":
Hej! Jag är kanske sent ute och ni har redan åkt men här kommer mina tips. Kolla vädret. Vid sommarvädret åk ut till Jurmala som många tipsar här. Gamla stan är vacker men bra skor är ett måste. Ni kommer se många kvinnor balansera på höga klackar på de gamla kullerstenar. Kvinnor I Lettland älskar högklackat. Så skoaffärer är fulla med högklackade skor. På kvällen finns det många krogar I ga...
20 augusti 2013 22:00
Tinto
Tinto säger i sin diskussion "Hur många dagar i Riga?":
Tack för alla bra svar. Min slutsats är att man kan avverka Rigas gamla stad ganska snabbt, men att det finns mkt mer att upptäcka om man rör sig utanför stan. Man lär ju inte vara utan sysselsättning verkar det som. :) Jurmala verkar ju helt klart sevärt och mysigt! :) Bra som en söndagsutflykt .
18 augusti 2013 15:50
Desires
Desires säger i Tintos diskussion "Hur många dagar i Riga?":
Hej Tinto! Vi var i Riga 3 nätter, flög dit så vi hade 3 hela dagar där, vilket vi tyckte var trevligt men det är förstås olika beroende på vad man vill göra. Men nu under sommartid finns det ju även annat att göra där om man tröttnar på att gå runt i Rigas fina gamla stad. Nu under sommartid vill jag absolut rekommendera er att åka till Jurmalaområdet, ta tåget till Majori (ca 30 min) och ni...
15 augusti 2013 18:43
Anna_maria83
Anna_maria83 säger i Tintos diskussion "Hur många dagar i Riga?":
Hej! Jag skulle säga att det är lite av en smaksak, och att det beror på vad/hur mycket man vill se i Riga. Gamla stan är ju ett givet besöksmål, men kan vara avverkat rätt snabbt. Andra ställen som kan vara värda ett besök är den gigantiska marknaden, Centraltirgus, vetenskapsakademin eller Skybar för att få en vy över staden, Agenskalns på andra sidan floden från gamla stan sett, för att uppl...
15 augusti 2013 18:06
Johana9
Johana9 säger i Tintos diskussion "Buss i Andalusien!?":
Hej kan inte annant än hålla med, när vi är i Nerja är det enkelt att ta bussen till Malaga om man vill in dit. Lättare än att måste köra bil i sådan stor stad..
16 februari 2013 22:42
Matsolof
Matsolof säger i Tintos diskussion "Buss i Andalusien!?":
Vi är f.n. i Nerja, 5 mil öster om Malaga. Vi åker med bussbolaget ALSA som trafikerar de flesta större orter i Andalusien. Vi har varit på dagsutflykter till Malaga, Frigiliana, Almunecar och Granada. Det fungerar mycket bra och bussarna är bekväma.Man kan enkelt åka mellan Algeciras i söder och Almeira i norr. Tåg går nog mest mellan de större städerna i Spanien.
16 februari 2013 17:18
Mittgrekland
Öluffa är bland det bästa sättet att resa om jag själv får välja så: rätt val! Folegandros är en trevlig ö med Chora högt upp intill en lodrät vägg rakt ner i havet. Bor man uppe i Chora så får man ta sig till stränderna nere vid vattnet med skoter eller buss. Man kan ju även bo nära hamnen och då ha flera stränder på gångavstånd. Jag har aldrig haft problem med att få boende på Santorini men de...
28 januari 2013 20:51
Hannafors
Hejsan! vi var till Sifnos i sommras och det var jätte bra! Sifnos var våran första ö på öluffningen. Ön är väldigt lungn så det är ett bra ställe att börja resan på. Det är lätt att få boende på plats, folk kommer och möter än när färgan anländer. Vi öluffade runt högsäsongen och det var inga problem att hitta boende. Men det kan vara ganska skönt att ha gjort det före, då har man lite koll på va...
19 januari 2013 11:41