Stöd Ukraina

Aktiviteter

Skriv kommentarAlla kommentarer
Georgescoenegmail
Georgescoenegmail säger till Manado:
Ik heb er vele bezocht dat is correct. Alleen ben ik het fotograferen moe geworden vermits men overal de mooiste foto's kan kopen waar men ook moge gaan. Sorry !!
30 april 2010 16:27
Manado
Manado säger till Georgescoenegmail:
Beste George, Ik zie dat u veel landen bezocht heeft over de hele wereld. Misschien wel aardig om wat mooie foto's en ervaringen met andere gebruikers te delen. http://www.orbiville.be/artikelen/lessen-in-orbiville-deel-2-822
30 april 2010 15:18
Manado
Manado säger till Euro:
beste Euro, Ik zie dat u in Indonesie geweest bent. Misschien leuk om een aantal mooie foto's te delen met andere gebruikers http://www.orbiville.be/artikelen/lessen-in-orbiville-deel-2-822
30 april 2010 15:13
Manado
Manado säger till Bulmers:
Hoi Bulmers, Als u zo'n fan van Ierland bent, dan is het misschien wel leuk om wat foto's van Ierland te laden en een reisalbum aan te maken. Dan kunnen anderen ook genieten van uw favoriete bestemming.
30 april 2010 15:07
Manado
Manado säger om Steven_demans bild "New York":
Wat een mooi repertoire aan sprekende impressies van NYC. Is dit een hobby, want ik zie een fotografisch oog:-) Ik ben benieuwd of je nog andere bestemmingen op de gevoelige plaat hebt vastgelegd.
19 januari 2010 23:24
Manado
Manado säger om Carolin_nekes bild "Lissabon":
Mijn complimenten voor de variatie in fot'o's. Was het allemaal in Lissabon of meer in de regio?
19 januari 2010 23:13
Halongsails
Halongsails säger till Manado:
Dear Manado, Thank u for saying so. I will do it now. See you soon, Stephan,
30 september 2009 05:35
Manado
Manado säger till Halongsails:
Dear Stephan, If you want to promote your halongsails I suugest you load some photo's and make a travel album. Then you get better exposure
29 september 2009 22:11
Claudiakueter
Claudiakueter säger om Manados bild "Zonsondergang":
Mmmm!
16 mars 2009 23:24
Claudiakueter
Claudiakueter säger om Manados bild "Twin Towers":
Mooi, mooi, mooi!
16 mars 2009 23:23

Sida:1234Nästa