Stöd Ukraina

Aktiviteter

Skriv kommentarAlla kommentarer
Cecilajja
En bra hemsida som man kan söka hotell, se bedömningar om hotellen och även pris och bilder hittar du här: http://thailand-hotelguide.com/hotels/Thailand/index.htm Ha en wunderbaar resa! Mvh, Cecilia
2 februari 2009 21:38
Imperial
Hej! Jag vill varmt rekommendera Lipe Resort om ni ska bo på Koh Lipe. Vi har nyss kommit hem därifrån och vi reste med vår lilla 16 månaders dotter. Bungalowen på Lipe resort var kanske i slitnaste laget, men den var nog en av de största och ljusaste de erbjuder på ön. Vi bodde i Beach Front bungalow nr 5. Den "satt ihop" med en annan och man delade veranda. Från vår del av verandan skymdes do...
2 februari 2009 21:14
Jannisbergquist
Jannisbergquist säger till Helius:
Hehe vad bra, hoppas du får en trevlig semster mvh Jannis
24 december 2008 12:49
Helius
Helius säger till Jannisbergquist:
Tack för beskrivningen...Jag vet på ett ungefär vart det är, jag har varit i faggorna tidigare.../Helius :)
11 december 2008 23:02
Helius
Helius säger till Cos:
Tack för tipsen!.../Helius :)
11 december 2008 23:01
Helius
Helius säger till Marika:
Tack för tipsen! ...Helius :)
11 december 2008 23:01
Cos
Här kommer lite tips om boende kring Samui. Min man och jag åkte med två barn 7 och 10 år. mars-08 Vår budget var ca 500kr/natt för hela familjen. På Samui gillade vi bäst World resort på boput. Det är gångavstånd efter stranden in till fishermans vllage. Ska ni på Koh Phangan så är Saladbeach bäst tycker vi där finns flera bra hotell och bra priser, lungt otroligt vackert och bra mat och billigt....
9 december 2008 12:53
Karten
Hej, Det brukar vara svårt att få in extra sängar i de normala stora bungalows. Extra madrasser på golvet är i mån av golvyta i regel inga problem men den typen av madrasser är inte för vuxna barn om man inte kör med två ovanpå. Våra barn är nu 6 resp 9 år och det fungerar fortfarande med madrasser på golvet. Med vuxna barn så är nog det bästa alternativet familje bungalows eller två mindre bung...
8 december 2008 15:26
Marika
Marika säger till Helius:
Vi bodde tex. på Milky Bay Resort som var helt ok. För att jämföra kolla in alla bilder och info på http://www.sawadee.com PS! Ta inte middagsfärjan till Samui dagen efter Fullmonpartyt..... mycket bakfulla och en del spyende ungdomar...
26 oktober 2008 22:06
Helius
Helius säger om Marikas bild "Milky Bay Beach Resorts reception":
Hej! Tips på bra boende på Koh Phangan? Är de flesta bra boenden i närheten där alla Fullmoonpartyn brukar vara eller har du något lugnare tips? Vi har inte varit just på Koh Pangan tidigare. Mvh Heléne
25 oktober 2008 14:56

Sida:12Nästa