Stöd Ukraina

Aktiviteter

Skriv kommentarAlla kommentarer
Louis3
Louis3 säger om sin bild:
rekommenderas, det var riktigt mysigt!
5 april 2009 17:46
Louis3
Louis3 säger om sin bild "Symi":
tackar :) jag tycker verkligen om bilden med, men det var till och med vackrare i verkligheten!
5 april 2009 17:34
Malbork
Malbork säger om Louis3s bild:
Här vill man sitta och äta sin kvällsmat.
5 april 2009 09:20
Malbork
Malbork säger om Louis3s bild:
Lockande badbild. Måste ha varit varmt i vattnet.
5 april 2009 09:19
Malbork
Malbork säger om Louis3s bild "Symi":
Oj, så vackert. Som en tavla! Blev extra fint med båten som liksom kör in i bilden.
5 april 2009 09:17
Lena23
Lena23 säger i Louis3s diskussion "Giftun beach hotel, Hurghada!":
Bodde på giftun 1999, håller med Laplander,: Bra hotell, bra strand, dock avgränsad fran andra hotell men Hurghada är en otroligt tråkig plats! Se andra diskussionslänkar om Giftun som finns här på sidan.
12 juli 2008 09:23
Laplander
Laplander säger i Louis3s diskussion "Giftun beach hotel, Hurghada!":
Giftun är ett bra hotell med stor grönskande innergård/trädgård, fräscha byggnader,strand , pooler och bra och trevlig personal maten var väl skaplig skulle väl klassa den som bra i egypten men bara ok om jag jämför med det bästa jag haft i spanien eller grekland som ligger närmast till hands att jämföra med, däremot så är det ju mycket billigare här( och på hotellet ingår ju det mesta redan i p...
12 juli 2008 00:21
Bingobabe
Bingobabe säger i Louis3s diskussion "Giftun beach hotel, Hurghada!":
hejsan,var där i februari månad med mina barnbarn,hotellet var bra,rent och välstädat överallt. Både jag och barnen gillade maten som förekom hela dagarna,plus glass vid stranden som var poppis,skulle gärna vilja åka dit igen. Stranden var jättefin och ren med saltet gjorde att vi badade i de fina polerna som hotellet hade. Är det fler frågor står jag gärna till hands gillade deras mysiga bunga...
8 juli 2008 12:05
Johan_84_
Johan_84_ säger om Louis3s bild "Symi":
Fint foto
28 juni 2008 13:20
Louis3
Louis3 säger till Aquaholic:
tack så mycket för informationen! :D
27 juni 2008 15:21

Sida:123Nästa