Stöd Ukraina

Aktiviteter

Skriv kommentarAlla kommentarer
Ystad
Ystad säger i sin diskussion "Utflykter":
Tackar så mycket.
13 maj 2014 16:05
Ceos
Ceos säger i Ystads diskussion "Utflykter":
Snorkel/dyk-utflykt? Isåfall är Colona Divers något jag rekommenderar! http://www.colona.com/ Angående Grand Resort så har jag inte bott där själv men vad jag hört så är det ett av de finaste hotellen i Hurghada.
13 maj 2014 15:42
Heidine
Heidine säger om Ystads bild "Dubrovnik":
Dette så korselig ut!
12 maj 2008 13:39
Sannabus
Sannabus säger i Ystads diskussion "Medelhavskryssning":
Hej! Jag var på liknande kryssning aug -07 med MSC Armonia. Vi åkte Venedig-Bari-Santorini-Mykonos-Aten-Korfu-Dubrovnik-Venedig. Venedig hann vi tyvärr bara se från båten och från taxin till och från flygplatsen. I Bari gick vi bara runt, satt oss en stund på ett fik.. Det var en söndag och inte så mycket affärer öppna.. Kanske hade varit värt att åka med nån tur här, jag tyckte inte Bari var ...
20 april 2008 15:20
Cruzer
Cruzer säger till Ystad:
tack så mycket! jag är glad att jag kunde hjälpa till. ha det bra Peter.
5 april 2008 12:58
Ystad
Ystad säger till Cruzer:
Hej, tack för dina kommentarer om de olika hamnarna/platserna. Vi ser mycket fram emot resan och tack vare dina råd vet vi mer om platserna. MVH Per.
5 april 2008 10:46
Cruzer
Cruzer säger till Ystad:
hej igen. nu har jag lite information till dig. hammnen som du antagligen kommer avresa ifrån "porto di Venezia" här har du även en länk till hamnen - http://www.vtp.it När vi åkte till hamnen ifrån flygplatsen tog vi taxi dit och det var inga problem. När vi skulle till flygplatsen ifrån hamnen tog vi buss och det var inte heller några problem. Men det var mycket billigare att ta bussen. så jag rekome...
»
31 mars 2008 20:12
Cruzer
Cruzer säger till Ystad:
Menar du den kryssningen som jag gjorde längs italiens östra del och ner till grekland ? =) i så fall skicka ett ja och jag kan beerätta en massa =D
30 mars 2008 19:38
Ystad
Ystad säger till Strid:
Hej, det var en underbar saluhall. Vi åkte ner dagen innan kryssningen började då vi var oroliga för att missa tiden. Men det höll på att gå riktigt illa, i någon av Barcelonas smågator höll jag på att bli rånad. Tack vare två äldre Spanska damer som gjorde min fru uppmärksam på vad hon sysslade med klarade jag plånboken.
30 mars 2008 13:54
Strid
Strid säger om Ystads bild "Barcelona":
Vad sugen jag blev på frukt!
29 mars 2008 19:35

Sida:123Nästa