Stöd Ukraina

Aktiviteter

Skriv kommentarAlla kommentarer
Olehar
Olehar säger om Raves bild "Bærums Verk julemarked desember 2011":
Artig. Bærum Verk, er ikke akkurat det første du tenker på når du ser dette bildet. Ellers er det voldsom reiseaktivitet på dama.
20 juni 2012 22:26
Olehar
Olehar säger om sin bild "Utsikt":
Hei. Du reiste ikke med Nytt og Nyttig vel? Det gjorde vi. Helt ok tur, men var ikke med på alle turene deres. Men for oss som nesten fikk tur ble det iallefall billig. Ha en god dag. Ole.
8 december 2008 18:49
Rave
Rave säger om Olehars bild "Utsikt":
Hei! Her på høyden har vi også vært. Verona var en fin by, men ikke helt min favoritt by i Italia. Vi var bare på dagstur med buss og guide fra Gardasjøen, men fikk faktiskt sett ganske mye av byen. Utsikten fra denne høyden var iallefall flott!
8 december 2008 16:20
Olehar
Olehar säger om Raves blogginlägg "Langweekend i Krakow - 05 -09. September 2008":
Hei. Krakow var en flott by. Skulle hvert med et vennepar i helgen, men kunne ikke ofre elgejakten. Var der for mange år siden. Da tok vi fly fra Warsava og en taxi tur til Zakopane. Ellers har jeg hvert rundt i Polen flere ganger. Første gang i 1975, så mye har forandret seg. Ha en god dag. Ole.
9 oktober 2008 00:52
Olehar
Olehar säger om sin bild "gondol":
Hei. Helt enig. Venezia var en herlig by. Vi bodde oppengor Gardasjøen, men fartet mye rundt. Syklet i Frankrike i fjord sommeer, noe som var en av de beste feriene jeg har hatt. Alt var lagt til rette for sykkel der. Dette var i Alsass omerådet. Bagasjen ble kjørt rundt. Kan anbefales. Ole.
9 oktober 2008 00:37
Rave
Rave säger om Olehars bild "gondol":
Hei! Dette var et flott bilde fra en av mine favoritt byer: Venezia. Vi var der for noen år siden, og hadde 5 herlige dager der i strålende sol og varmt vær, selv om det var i begynnelsen av november. Vi har planer om å reise tilbake til Venezia i nærmeste fremtid. Elsker Italia ,Frankrike og Spania og har reist mye rundt der. Venezia er bare helt utrolig vakker! Mvh Randi Helene
8 oktober 2008 15:28
Olehar
Olehar säger om sin bild "vinsmaking":
Hei. Det ble mest rødvin. På denne vingården var det 5 sorter rødvin og 2 vitvin. Den ene vitvinen Vigna del Sol, en apretiff vin, 14 prosent, var kjempegod. Kjøpte med 2 av den og 3 rødvin. Syklet en uke i Frankrike i Alsass omerådet i fjord. Mange av sykkelrutene gikk gjennom vinrankene. Bagasjen ble kjørt og lunsjen ble tatt i det fri, med vin hver dag. Knallferie. Noe jeg kan anbefale. Her bl...
26 augusti 2008 22:29
Sikksakk
Sikksakk säger om Olehars bild "vinsmaking":
Vinsmaking på en vingård er alltid en spennende og uvanlig opplevelse for en nordboer. I Napa Valley, et stort vindistrikt i nærheten av San Fransisco, var jeg en gang med på å innta smaksprøver fra en herlig, frisk hvitvin! Den siste vingården hvor vi drakk hvitvin, var der hvor T.V.-filmserien Falcon Crest ble innspillt. Styrmannen var sjåføren av leiebilen. For at returen tilbake til båten...
26 augusti 2008 06:31
Sikksakk
Sikksakk säger om Olehars bild "glassblåsing":
Hei! Et spennende bilde! Vet du hva figuren skal bli til slutt? Eller er ferdig? Den ligner på en slags drage. Bildet minner meg om et besøk i 1993 på en bedrift, der glassblåsere produserte et fantasifullt og variert utvalg av dragefigurer. Turen ble arrangert for passasjerene om bord i m/s "Royal Viking Star" (Navnet Bergen, registrerings-byen, var malt i akterenden!). Idet passasjerbåten la ...
24 juli 2008 21:31